band pei

لغو دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران

تصویر روز: استاندار تهران اعلام کرد: دورکاری یک سوم کارمندان تهران لغو شد و تنها بیماران زمینه‌ای می‌توانند از بخش دورکاری استفاده کنند.

انوشیروان محسنی بندپی در مصاحبه با صدا و سیما، با اعلام این خبر، افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر می‌شوند.
وی درباره افزایش بیماران کرونایی نیز گفت: تعداد بستری‌ها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتی‌ها ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.
استاندار تهران افزود: در استان در یک مقطعی از سال روند بستری شدن بیماران کرونایی ما افزایش پیدا کرد، اما از دوم مرداد شروع به کاهش کرد، هرچند که اکنون نیز در استان تهران اوج بیماری را داریم و روند بستری شدن بیماران کرونایی در این سه چهار روز اخیر دوباره افزایش داشته است.
وی درباره آمار فوت ناشی از بیماری کرونا نیز گفت: فوتی‌های ما بیشتر نشده است، اما نمودار نشان می‌دهد تعداد بستری هایمان در استان تهران روند افزایشی محسوسی دارد و خدا را شکر برغم روند افزایشی بستری‌ها تعداد فوتی خیلی افزایش پیدا نکرده است.
آقای محسنی بندپی درباره شناور سازی کار ادارات نیز گفت: برنامه ریزی در این خصوص نداریم، چون با دستور رئیس جمهور مدارس به صورت غیر حضوری (مجازی)، حضوری و سیستم آموزش صدا و سیما انجام می‌شود و برغم این که از ۱۵ شهریور مدارس باز است ما اوج ترافیکی را ناشی از بازگشایی مدارس نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *