rohani.3

شنبه و یکشنبه روز پیروزی ملت ایران است

تصویر روز: رئیس جمهور گفت: شنبه و یکشنبه آینده روز پیروزی ملت ایران و شکست مفتضحانه آمریکاست.

به گزارش صدا وسیما آقای روحانی در ادامه سخنانش در جلسه هیئت دولت به تلاش آمریکا برای استفاده از مکانیسم ماشه اشاره کرد و افزود: همه دنیا می‌دانند که مکانیسم ماشه برای کسانی است که عضو برجام هستند و مشارکت دارند نه کسانی که برجام را خائنانه و به عنوان بدترین توافق آمریکا دانستند و از برجام خارج شدند و هر چه فحش عالم بود نثار برجام کردند و حتی دیگران را هم به خارج شدن از برجام تشویق و در برابر قطعنامه شورای امنیت ایستادگی کردند.
رئیس جمهور گفت: پایان شهریور این مرحله تمام می‌شود و آمریکا نتوانست اصلا این مرحله را آغاز کند و این از پیروزی‌های تاریخی ایران است، چرا که آمریکا می‌خواست علیه ملت ایران توطئه کند که حتی در آغاز راه هم موفق نشد و همه اعضای شورای امنیت و سه کشور اروپایی و چین و روسیه مخالفت کردند و آمریکا تنها ماند.
آقای روحانی افزود: حالا این آمریکایِ تنهایِ رسوا در این ماجرا دنبال این است که شنبه و یکشنبه برای خود شادمانی درست کند، در حالی که این کشور حتی یک کشور را نتوانست با خودش همراه کند و ما غیر از رژیم صهیونیستی یکی دو کشور کوچولو داریم که همیشه به کاخ سفید چسیبده اند.
رئیس جمهور همچنین گفت: ملت ما حواسشان کاملا جمع باشد که روز شنبه و یکشنبه، روز پیروزی ملت ایران و روز شکست مفتضحانه آمریکاست، البته شاید کانال‌های ضد ایرانی خارج کشور برای خودشان اخبار جعلی پخش کنند و بگویند آمریکا یک ماه صبر کرد و می‌تواند از این مکانیسم استفاده کند در حالی که اصلا مکانیسمی آغاز نشد که بخواهد تمام شود.
آقای روحانی افزود: همانطور که امروز ایستادگی هشت ساله ملت ایران را در دوران دفاع مقدس تبریک می‌گویم پیشاپیش پیروزی ملت ایران در روز شنبه و یکشنبه هفته آینده را نیز تبریک می‌گوییم و آمریکا دچار شکست مفتضحانه شد.

رئیس جمهور همچنین گفت: البته آن‌ها حرف زیاد می‌زنند و این آقا که رئیس جمهور آمریکاست اخیراً گفت ایران در چند ماه اخیر رشد اقتصادی منفی ۲۵ درصد داشت در صورتی که این‌ها حرف می‌زنند و با آمار‌های خودشان مقایسه می‌کنند چرا که ما در غرب با رشد منفی ۱۰ تا ۲۲ درصد هم مواجه بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *