pic 1

چترها را باید بست!

تصویر روز: موفقیت در دنياي پر رقابت امروزي نيازمند استراتژی مناسب در تبلیغات است وبنابراین استفاده از نیروهای خلاق وایده های خلاقانه از مهم ترین عوامل موفقیت و تمایز در شرکت های بیمه می باشد که می تواند طی مدت زمان کوتاهی اثر بالایی در بهبود روند فروش و موفقیت آنها داشته باشد .
به گزارش تصویر روز استفاده از ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای شرکت های بیمه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا شرکت تازه تاسیس بیمه باران در ابتدا به منظور معرفی و برند سازی خود، با ایده ای هوشمندانه و با شعار( چترها راباید بست… زیر باران باید رفت ) خود را در این حوزه معرفی کرد. این شرکت در اواخر فصل تابستان تبلیغات محیطی وسیعی در نقاط پررفت‌ و آمد تهران و اصفهان و شمال کشور انجام داد که از منظر بسیاری از کارشناسان حوزه تبلیغات به کارگیری ایده ای نو و ذکاوت و هوشمندی در انتخاب تصویری که روی بیلبورد نقش بسته به خوبی در این طرح خودنمایی می کند.
در این طرح گرافیکی، در یک حرکت ساختارشکنانه در کنار چترهای رنگی باز با رنگ های متفاوت (شاید اشاره به سایر شرکت های بیمه ای) از نشانه های تصویری چتر بسته و باران استفاده شده و سبزی که با بسته شدن چتر خود را نمایان می کند.
در کنار این تصاویر نیز بیمه “ترنم باران” محصول انحصاری این شرکت نیز با شعار”طرحی نو در بیمه های زندگی” به بازار معرفی شده.
به صراحت می توان گفت این شرکت است که به خوبی می تواند در کنار ایده های مناسب برای تبلیغات، مفهوم و معنای لازم را برای بینندگان تداعی کند. بیمه باران المان”چتر” را که پیش از این نیز بارها به عنوان نمادی از اطمینان مورد استفاده قرار گرفته است را جور دیگر می بیند تا با استفاده از این مفهوم و نماد تکراری این بار برای مخاطبان از طراوت، شادابی و اطمینان بخشی باران سخن بگوید .
«بیمه‌نامه زندگی ترنم» محصول جدید شرکت بیمه باران است که توسط مدیران این شرکت طراحی و ارائه شده وبه مدت دو سال هم در انحصار این شرکت قرار دارد. این بیمه‌نامه دارای ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فردی است؛ اعلام میزان بازدهی هر سه ماه یک بار، پرداخت بازدهی هر 6 ماه یک بار، دریافت مستمری ماهانه به جای دریافت یکجای سرمایه خود، برخورداری از سود تضمینی 16 درصد در سبدهای کم‌ریسک در دوره پنج ساله، تعبیه بخش پس‌انداز (قلک) با سود روزشمار، معافیت از انحصار وراثت و… از جمله مزیت‌های بیمه زندگی ترنم باران است.
مدت این بیمه‌نامه حداکثر پنج سال است، یعنی شما می‌توانید بیمه‌نامه زندگی ترنمِ یک ساله، دو ساله، سه ساله، چهار ساله یا پنج ساله خریداری کنید. همچنین می‌توانید حق بیمه خود را یکجا یا در طول دوره ماهیانه، فصلی، سالیانه یا به هر شکل دیگر که متناسب با امکانات شماست، پرداخت کنید.

• سید عبدالله میرحسینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *