eaff3fbf 12dc 4cb7 aa1d 7cb2fd514412

مرکز تماس کانون دفاتر خدمات قضایی راه اندازی شد

تصویر روز: مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام کرد: مرکز تماس کانون از امروز بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش تصویر روز حسن روحانی نیا با بیان این مطلب افزود: هدف از راه اندازی این مرکز امکان پاسخگویی سریع و دقیق به ذینفعان و بهره مندان خدمات الکترونیک قضایی است.
به گفته وی این گروه اعم از وکلا ، کارشناسان و مشاوران محترم که ممکن است در حوزه خودکاربری سوالات و ابهاماتی را داشته و یا از اشخاص عادی جامعه باشند که ممکن است سوالاتی در حوزه های مختلف مربوط به دفاتر خدمات و یا کلیت خدمات الکترونیک قضایی داشته باشند.
به گفته وی از این پس تمامی کاربران اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی می توانند ضمن تماس با شماره تلفن های ۸۸۵۵۶۳۳۲ ، ۸۸۱۰۹۱۳۲ و ۸۸۷۰۹۳۷۲ این مرکز از خدمات کارشناسان در خصوص ارایه خدمات الکترونیک قضایی و نیز پشتیبانی حقوقی و فنی استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: در فاز نخست راه اندازی ، مرکز تماس کانون دفاتر خدمات الکترویک قضایی روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ آماده ارایه خدمات مشاوره ای است.
وی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان این مرکز همه روزه پس از پایان ساعات اداری نیز تا ساعت ۲۳ بصورت oncall پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
حسن روحانی نیا تصریح کرد: در مرحله دوم و پس از تکمیل زیرساخت های لازم ، زمان ارایه خدمات مرکز تماس کانون به ساعات بیشتر و ایام تعطیل تسری خواهد یافت.
شایان ذکر است کارشناسان این مرکز از میان مجرب ترین کارشناسان که کاملا با بخش خدمات الکترونیک قضایی و خدمات خاص دفاتر قضایی آشنایی داشته و آموزش های تکمیلی را نیز سپری کرده اند ، انتخاب شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *