HA WM Economic 7 KG 6

نابغه ۷ کیلوگرمی سامسونگ

تصویر روز: ورود ماشین لباسشویی جدید سامسونگ به خانه ما، تجربه‌ای فراتر از تصورات گذشته را برا‌ی‌مان به همراه داشته است. عضو تازه واردی که حالا به دست راست اعضای خانواده تبدیل شده و انگار مثل رباتی هوشمند نهایت امکاناتش را بی‌دریغ در اختیار ما قرار می‌دهد.
بعد از ناامیدشدن از لباسشویی قدیمی‌ وکوچک‌مان که لباس‌ها را چروکیده و خیس شده در طولانی‌ترین زمان و بیشترین سروصدای ممکن تحویل‌مان می‌داد. بایستی برای خرید یک لباسشویی جدید هرچه زودتر تصمیم می‌گرفتیم. در شرایطی که بخاطر رعایت مسائل بهداشتی، لباسشویی‌ها بیش از گذشته فعالیت می‌کنند ما هم باید در انتخاب جدیدمان به نکات تازه‌ای توجه می‌کردیم.
لباسشویی‌های کم ظرفیت دیگر نیاز خانواده چهار نفره ما را تامین نمی‌کرد و بخاطر تعدد دفعات شستشو هم لباسشویی‌های با ظرفیت بالا عملا جز هدر رفت انرژی چیزی به همراه نداشت. ما به یک لباسشویی قدرتمند با ظرفیتی متوسط و البته بادوام نیاز داشتیم. انتخاب ما بر اساس مشورت با دوستان‌مان لباسشویی ۷ کیلویی سامسونگ مدل J1477 بود که حالا با امکانات منحصر‌به‌فردش همه ما را شگفت زده کرده است.

با قابلیت Add Wash از فراموشی نترسید!
پیدا شدن لباس‌های چرک، جوراب‌هایی که پشت در جا مانده بودند یا لباس‌های کودکم که به محض روشن شدن لباسشویی ناگهان جلوی چشم‌هایم ظاهرمی‌شدند، همیشه از دردسرهای من بودند.
حالا قابلیت Add Wash در لباسشویی‌های نسل جدید سامسونگ تمام نگرانی من را از فراموشی لباس‌ها برطرف کرده است. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را به چرخه شستشو اضافه کنید. با فناوری Add Wash شما می‌توانید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید را آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی، آب آنها را بگیرید، دیگر شما محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت و می‌توانید هر زمان بخواهید لباس‌ها را به چرخه شستشو اضافه کنید.

حباب‌های جادویی
یکی دیگر از فناوری‌های استفاده شده در جدیدترین نسل ماشین‌های لباسشویی سامسونگ «Eco Bubble» یا حباب‌ساز است. این فناوری شستشوی قوی حجم زیادی از لباس‌ها را، حتی در دماهای پایین (۱۵ درجه) امکان‌پذیر می‌کند. به این شکل که ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود و به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد، در این وضعیت الیاف استفاده شده در لباس‌ها محافظت می‌شود و در مصرف انرژی به بهترین شکل ممکن صرفه‌جویی می‌شود. همچنین تنها با لمس دکمه «Bubble Soak» می‌توانید لکه‌زدایی قوی را فعال کنید و انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، به سرعت سست شده و از بین می‌روند. همچنین طراحی منحصربه‌فرد «برجستگی‌های نرم» در دیگ الماسی با داشتن برآمدگی‌های نرم و الماسی‌شکل، لباس‌های شما را با نهایت لطافت خواهد شست. سوراخ‌های ریز خروج آب نیز از گیر کردن لباس‌ها جلوگیری کرده و به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند.

شستشوی سریع
برنامه «شستشوی سریع» راهکاری عالی برای شستن لباس‌های نیمه کثیف در زندگی‌های پرمشغله امروزی است. شستشوی سریع لباس‌هایی که تنها نیاز دارید بوی عرق آنها از بین برود و آن لباس‌ها چرک و کثیف نیستند. در واقع نوآوری‌هایی مانند Eco bubble وQuick Drive در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ تمام تلاش‌شان بر این است تا لباس‌های شما را با صرف کمترین انرژی و زمان تمیز کنند تا شما زمان بیشتری برای لذت بردن از زمان و علایق‌تان داشته باشید.

پاکیزگی در نهایت سکوت
موتور دیجیتال اینورتر امکان بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ فراهم کرده است. این موتور برای عملکرد بی‌صدا و قدرتمندتر از آهن‌رباهای قوی بهره می‌گیرد و در عین حال انرژی کمتری نسبت به سایر موتورها مصرف می‌کند همچنین، به دلیل برداشته شدن برس‌ها، این موتور دوام فوق‌العاده‌ای دارد که سامسونگ آن را تا ۱۰ سال ضمانت کرده است.

عیب یابی هوشمندانه
سیستم عیب یاب خودکار Smart Check هم از فناوری‌های استفاده شده در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ است.طریقه کار به این شکل است که این فناوری مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. درنتیجه در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری نیز جلوگیری خواهد شد. ضمنا فناوری Eco Drum Clean می‌تواند زمانی که دیگ ماشین لباسشویی نیاز به تمیزکاری داشته باشد به صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر باعث حفظ پاکیزگی و تازگی ماشین‌لباسشویی شما شود.
لباسشویی‌ J1477 سامسونگ هوشمندانه، آسودگی و پاکیزگی را به خانه‌ آورده و با صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی خیلی زود توانست رضایت خانواده ما را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *