trump.biden

برتری ۱۲ درصدی بایدن بر ترامپ

تصویر روز: نتایج یک نظرسنجی جدید در سطح ملی آمریکا نشان می‌دهد که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ۱۲ درصد از رقیب جمهوری‌خواه خود پیش افتاده است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نتایج نظر‌سنجی مشترک واشنگتن‌پست و ای‌بی‌سی نیوز در سطح ملی ایالات متحده نشان از برتری «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بر «دونالد ترامپ»، رقیب جمهوری‌خواه وی دارد.

به نوشته وبگاه خبری «پولیتیکال وایر»، بر اساس این نظر‌سنجی، ۵۴ درصد از رأی‌دهندگان بالقوه آمریکایی از بایدن حمایت کرده و ۴۲ درصد دیگر نیز ترامپ را مورد حمایت قرار داده‌اند.

با بررسی اختلاف آراء بایدن در این نظرسنجی ۱۲ درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

این نظر‌سنجی همچنین نشان می‌دهد که ارزیابی مردم آمریکا در مورد نحوه مقابله ترامپ با ویروس کرونا در این کشور، اندکی بدتر از آمار کلی او در این زمینه است. به طوری که ۴۱ درصد از رأی‌دهندگانی ثبت‌نامی نحوه مقابله او با کرونا را تأیید کرده و ۵۸ درصد دیگر نیز چنین نظری نداشته‌اند.

در حالی که تنها ۲۳ روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نتایج برخی نظر‌سنجی‌های دیگر در سطح ملی این کشور از برتری بایدن حکایت دارند.

پیشتر بر اساس نتایج نظرسنجی «ان‌بی‌سی/وال استریت ژورنال»، بایدن با ۵۳ درصد حمایت در مقابل ۳۹ درصدِ ترامپ با ۱۴ درصد اختلاف در میان رأی‌دهندگان ثبت‌نامی از ترامپ پیش افتاده بود.

این در حالی بود که در نظرسنجی قبل از مناظره سه‌شنبه شب اختلاف این دو نامزد انتخاباتی با پیشتازی بایدن، هشت درصد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *