isaco

کنکور آنلاین «ایساکو» فردا برگزار می شود

تصویر روز: دوازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از ۲۸ مهر تا ۸ آبان ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
به گزارش تصویر روز در دوازدهمین سال برگزاری این امتحان، به دلیل شیوع ویروس کرونا با شرکت ۵۷۰۰ نفر به صورت همزمان و به صورت کاملا الکترونیکی در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت، این در حالی ا‌ست که در سال‌های گذشته آزمون به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می‌شد.
به گزارش روابط عمومی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، آزمون‌های مذکور، طی دو هفته متوالی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی نمایندگی‌ها برای ۹ پست برگزار می‌شود. در هفته نخستِ این آزمون‌ها، پست‌های مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس پذیرش، مسوول امور مشتریان، مسوول انبار و در هفته دوم کارشناسان فنی، مکانیک، برق‌کار، جلوبندی کار و گازسوزکار به رقابت خواهند پرداخت.
با توجه به رویکرد اتخاذ شده مبنی بر اجرای تمامی آزمون‌ها به‌صورت الکترونیکی، زیر ساخت‌ها و تمهیدات مربوطه از چند ماه قبل اندیشیده و فراهم شده است، به طوری‌که شرکت کنندگان فقط بایستی در تاریخ و زمان مقرر، با ورود نام کاربری خود وارد سایت مدیریت آموزش فنی ایساکو (www.isacoelearning.ir) شده و به سوالات فنی و تخصصی خود پاسخ دهند.
به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایت‌‌مندی مشتریان گروه صنعتی ایران‌‌خودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سال‌های گذشته، با دقت بسیار بالا و حساسیت ویژه‌ در کارگروه‌های مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان را ارزیابی کرده و پرسنل و کارشناسان فنی با توجه به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاه‌های بالاتر خدماتی قرار گیرند.
هدف از برنامه‌ریزی و برگزاری این آزمون‌ها «ارتقای هرچه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل شبکه نمایندگی‌ها»، «ارایه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو» و در نهایت «افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش» بوده است.
از دیگر اهداف برگزاری این آزمون‌ها علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود. همچنین، نتایج آزمون های مورد نظر بر امتیازهای خبرگی که به افراد شرکت کننده تخصیص می یابد، تاثیر گذار خواهد بود.
سوالات آزمون با شبیه‌سازی فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات به صورت چندگزینه ‌ای طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود که با چنین برنامه‌ای برای طرح سوالات، سنجش مهارت‌های پرسنل به بهترین شکل صورت خواهد پذیرفت.
گفتنی است، از مزایای برگزاری آزمون به صورت تمام الکترونیکی می‌توان به کاهش مخاطرات بیماری کووید ۱۹ و کاهش چشمگیر هزینه‌های آزمون اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *