NewsImage

ارتقاء خدمات پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار

تصویر روز: در چهل و سومین نشست هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب شد: ارتقاء خدمات پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار به منظور ثبت تأسیس و تغییرات انواع شرکت‌ها/ همچنین در این راستا مقرر شد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر ظرف یک‌ماه، ترتیبی اتخاذ نماید تا تمامی متقاضیان تأسیس شرکت‌های با مسئولیت محدود در تهران صرفاً از کانال پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار تهران، مدارک نهایی ثبت شرکت را دریافت نمایند.
چهل و سومین نشست هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیأت، تشکل های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز دوشنبه مورخ 28. 7. 1399 برگزار شد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، در این نشست با توجه به اقدامات انجام شده قبلی، مقرر شد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر ظرف یک‌ماه، ترتیبی اتخاذ نماید تا تمامی متقاضیان تأسیس شرکت‌های با مسئولیت محدود در تهران صرفاً از کانال پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار تهران، مدارک نهایی ثبت شرکت را دریافت نمایند.
این گزارش می افزاید: همچنین باید ظرف مدت سه ماه ثبت تغییرات تمامی شرکت‌ها برای اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امکان‌پذیر شود. پس از طی مدت سه ماه به صورت پایلوت، در صورت تأیید عملکرد توسط دبیرخانه هیأت و موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، این اقدامات به صورت دایمی و برای همه متقاضیان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *