majles.1

سوال نمایندگان مجلس از وزیر راه

تصویر روز: جمعی از نمایندگان مجلس سوالی از محمد اسلامی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات در این سازمان تهیه و تدوین کردند.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تهیه طرح سوال نمایندگان مجلس از محمد اسلامی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.

متن این سوال را دز ذیل بخوانید:

خلاصه سوال:

در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات چه اقدامی انجام داده‌اید؟ آیا از ریخت و پاش‌های غیرضروری در سازمان بنادز اطلاع دارید؟

شرح سوال:

بر اساس گزارشات واصله طی دو سال گذشته در حوزه مدیریت و فناوری و اطلاعات سازمان بنادر و دریانوردی و برگزاری مناقصات فرایند انتخاب مشاور و پیمانکاران حوزه ابهاماتی وجود دارد که لازم است پاسخ دهید.

انتخاب مدیر فاوا در آن سازمان با چه فرایندی تعیین صلاحیت گردیده است و ماجرای انتقال سرورهای آن سازمان از سطح بنادر کشور و استقرار یکپارچه آن در پایتخت و همچنین تدابیر لازم در خصوص امنیت این سیستم‌ها در نگهداری اطلاعات محرمانه ورود و خروج بنادر چه بوده است؟

علت انتشار اطلاعات محرمانه آن سازمان در شرایط تحریم چه بوده است و علت ریخت و پاش و هزینه‌های غیرضروری در آن سازمان چیست؟ چرا پس از گذشت 4 سال از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی مواد 5 و 6 قانون قاچاق کالا و ارز همچنان تکلیف مقرر سازمان بنادر و دریانوردی به صورت کامل اجرایی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *