8a90414f ea6e 438f 9565 ef6

آمادگی بیمه ایران معین برای ارایه خدمات جدید در مناطق آزاد

تصویر روز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین گفت: این شرکت به پشتوانه خدمات قابل‌قبول در سال‌های اخیر و نیز سابقه دیرینه و ممتاز بیمه ایران در مناطق آزاد، می‌تواند نیازهای بیمه‌ای منطقه را پوشش داده و آسودگی خاطر فعالان این حوزه را تأمین کند.
به گزارش تصویر روز عبدالرحیم کردی در ادامه بر استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین تأکید کرد.
کردی بابیان قرار گرفتن این منطقه در مسیر شکوفایی، افزود: این منطقه از مزیت‌های اقتصادی بی‌نظیری در مقایسه با مناطق همجوار برخوردار است و حجم سرمایه‌گذاری در چند سال اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است.
وی اظهار داشت: چابهار امروز در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و اقدامات و پروژه‌های مهم و ویژه‌ای در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در این منطقه به انجام رسیده است.
وی تصریح کرد: چابهار، موضوع امروز نظام اسلامی است و این مهم با توجه به توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب به این خطه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

داریوش محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین نیز در این دیدار احیای سهم بازار و تقویت توان مالی در مناطق آزاد را از اهداف راهبردی شرکت بیمه ایران معین در مناطق آزاد عنوان نمود و گفت: از بین چهار شرکت بیمه‌ای که در مناطق آزاد ثبت‌شده و فعالیت می‌کنند، شرکت بیمه ایران معین ازنظر سرمایه ثبت‌شده، بزرگ‌ترین شرکت فعال در این مناطق است؛ به‌طوری‌که بیش از 50 درصد از بازار بیمه‌ای مناطق آزاد را راهبری می‌کند. سرمایه این شرکت در حال حاضر 400 میلیارد تومان است که با مساعدت سهامدار عمده به‌زودی افزایش می‌یابد و در ردیف ۵ شرکت اول صنعت بیمه کشور از حیث سرمایه قرار می‌گیرد. وی در ادامه افزود: با ثبت سرمایه جدید، علاوه برافزایش قابل‌ملاحظه سهم نگهداری ریسک‌های پذیرفته‌شده توسط این شرکت، انتظار می‌رود درآمد قبولی اتکایی این شرکت نیز افزایش قابل‌قبولی داشته باشد.
محمدی با اشاره به تأیید سطح یک توانگری مالی بیمه ایران معین توسط بیمه مرکزی ایران گفت: این شرکت به‌عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در عالی‌ترین سطح توانگری شرکت‌های بیمه‌ای قرار دارد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین همچنین از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح‌های جدید حمایت از بیمه‌گذاران شرکت خبر داد و اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه بیمه ایران معین و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران،‌ بیمه‌گذاران و مشتریان مستقر در منطقه آزاد چابهار می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید بیمه‌نامه تا سقف یکصد میلیون ریال با بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون سود و کارمزد، بدون نیاز به ضامن و پیش‌پرداخت و نیز بدون مراجعه به بانک و از طریق مراجعه به شبکه فروش این شرکت استفاده نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *