mes forosh

بهره برداری از ۲۸ واحد صنعتی در استان تهران

تصویر روز: رئیس سازمان صنعت و معدن گفت:تا پایان هفته دولت از ۲۸ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۷۰ میلیارد تومان و ایجاد ۳ هزار و ۵۰ اشتغال بهره‌برداری می شود.

محمدرضا مس فروش در ائین بهره برداری از بزرگترین و مدرنترین کارخانه تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود : ملزم به اجرای ۴ مورد از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شامل دو طرح تامین تسهیلات ، یک طرح مدیریت صادرات و یک طرح مدیریت واردات هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت واردات شامل کالاهایی است که امکان ساخت داخل انها نباشد ،گفت : دولت با حمایت از سرمایه‌گذاران ، شرایط را برای ورود این گروه از ماشین‌آلات به کشور فراهم می کند.

مس‌فروش افزود : درپی تفویض اختیار به معاونان وزیر و مدیران استانی در این دولت ،روند کار در حوزه صنعت ، معدن و تجارت سرعت گرفته به طوری که بسیاری از طرح‌های صنعتی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

براساس این گزارش ؛ شرکت تکوین الکترونیک با انتقال فناوری شرکت سامسونگ کره جنوبی و ایجاد بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه لوازم خانگی در منطقه ، از امروز تولید روزانه ۱۳۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل انواع یخچال فریزر ، تلویزیون و ماشین لباسشویی را برای تامین نیاز داخل و صادرات اغاز کرده است.

با بهره برداری کامل از ظرفیت های تولیدی این واحد صنعتی ۲۵۰۰ اشتغال مستقیم در بخش تولید و خدمات پس از فروش ایجاد می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *