d47f98c9 6878 4220 94a1 e7d 1

بیمه آسیا در کشور های منطقه شعبه تاسیس می کند

🔺️رئیس کل بیمه مرکزی در سالروز تاسیس بیمه آسیا: خدمات برجسته بیمه آسیا، در راستای ارتقای صنعت بیمه است🔺️

تصویر روز: رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیر عامل بیمه آسیا، شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را به صنعت بیمه، مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران و کارکنان بیمه آسیا تبریک گفت.

 به گزارش تصویر روز دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا، ضمن تبریک این روز به صنعت بیمه، مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران و کارکنان بیمه آسیا، گفت: با ارزیابی های انجام شده، نیروهای کارآمدی در بیمه آسیا فعالیت دارند و انتظار این است که با خدمات برجسته و محصولات جدید بیمه ای، خدمات بهتری به هموطنان در سطح کشور و حتی خارج از کشور ارائه شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت های برون مرزی بیمه آسیا، گفت: بیمه آسیا برای فعالیت در کشورهای همسایه برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و امیدوارم در منطقه به عنوان یک شرکت برتر بیمه ای معرفی شود.

وی اظهار داشت: بیمه آسیا با سابقه و تجربه خوب در صنعت بیمه و با ارائه خدمات تاثیرگذار و فنی، کمک شایانی در راستای ارتقای صنعت بیمه و بیمه گری کرده است.

 دکتر سلیمانی با تصریح توان و ظرفیت خوب و فنی بیمه آسیا، بیان داشت: بیمه آسیا شرکتی بزرگ، تاثیر گذار، با تجربه و با استاندارد های بیمه ای جهانی است و امیدواریم در فعالیت های جدید و در هر سالگردی، خدمت و محصول بیمه ای جدیدی از طرف بیمه آسیا به صنعت بیمه و مردم ارائه شود.

One thought on “بیمه آسیا در کشور های منطقه شعبه تاسیس می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *