صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای روابط عمومی

 

d03ca435 621a 4ac2 a389 24cd62e58b0c

تصویر روز: به منظور ارتقاء جایگاه روابط عمومی و در راستای اجرای آیین نامه سنجش و ارزیابی حرفه ای انجمن و پس از بررسی پرونده تعدادی از اعضاء، گواهینامه صلاحیت صادر و به ایشان اعطا گردید.
در این مراسم که در دفتر انجمن برگزار شد، خسرو رفیعی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران با تأکید بر ضرورت ارزیابی های حرفه ای در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ایران گفت: «موفقیت روابط عمومی مستلزم حضور افراد کارشناس و خبره است تا بتوانند با پشتوانه های علمی و اجرایی، مسیر بالنده ای را برای این حرفه فراهم آورند. لذا جامعه روابط عمومی باید بتواند در درون خود پالایشی داشته باشد و فعالان خبره نسبت به سایر افراد غیرمتخصص که به هر نحوی انحاء وارد این حوزه شده اند، تمایز بیابند. از این رو ارزیابی و تعیین سطح صلاحیت فعالان روابط عمومی در دستور کار انجمن قرار گرفته است.»
وی افزود: «این مأموریت بر عهده کمیته ای متشکل از تعدادی از کارشناسان و پیش کسوتان روابط عمومی ایران قرار گرفته است. این کمیته پس از بررسی دقیق مدارک اعضاء، تعدادی از اعضاء را حائز دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه ای تشخیص داده است.»
رفیعی با اشاره به اینکه فرآیند بررسی و ارزیابی اعضاء به صورت مستمر در حال انجام است، گفت: «مقرر است پرونده کلیه اعضاء انجمن در کمیته مذکور بررسی گردد، طبیعتاً اگر مدارک و اطلاعات مکفی در اختیارکمیته قرار گیرد، مسلماً ارزیابی دقیقتر خواهد بود. این امر منوط به خود اظهاری اعضاء می باشد و لذا اعضاء می توانند به مراجعه به بخش عضویت سایت انجمن، اطلاعات بیشتری در خصوص مدارک و نحوه ارسال را مطالعه نمایند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *