
تصویر روز: معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.
به گزارش تصویر روز سعید تختهچیان گفت: مجموعه سايپايدك در زمينه بهبود شاخصهاي رضايت مشتري پيشرفتهاي قابل توجهی داشته و طبق نظرسنجيهاي انجام شده، ضمن استمرار روند رو به رشد در سال گذشته، در بهمن ماه 99 نسبت به دوره مشابه سال 98 بالاترين ميزان رشد امتياز رضایت مشتريان را کسب كرده است.
تختهچیان ادامه داد: شرکت سایپا یدک در سال 99 با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژههای بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گامهاي مهمي در اين مسير بردارد و در آخرین دوره ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهي به بهمن ماه 99، موفق شد نسبت به نتايج پاییز همان سال، به میزان 3 درصد رضایتمندی مشتریان را افزايش دهد و بالاترین نمره رضایت مشتري نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن را كسب کند.
لازم به ذکر است سايپايدك موفق شد در چند دوره متوالي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، بيشترين ميزان رشد رضايت مشتري را در بين شركتهاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش به دست آورد.
مطالب مرتبط

تخلفات حوزه آرد و نان با یکسان سازی قیمت به پایان می رسد
01 خرداد 1404
هوشمندسازی با آئیننامه جدید رانندگی
01 خرداد 1404
هشدار تنش آبی با کاهش ۴۰ درصدی ورودی سدها
01 خرداد 1404
مزیت سامانه خودنویس؛ حذف واسطهها و عقد قرارداد رایگان
01 خرداد 1404
تغییر ساعت کاری ساتنا در روزهای پنجشنبه
01 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید