
تصویر روز: نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خطمشی سازمانی و اهداف تعریفشده و با هدف افزایش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان با بهکارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخگویی در ساعات اداری از طریق تلفن 85930، شماره تماس 85936-021 نیز با دریافت و ضبط 24ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیامهای صوتی دریافتشده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پیگیریهای لازم بعدی صورت میگیرد.
مطالب مرتبط

قیمت طلا و سکه ۲۳ شهریور
23 شهریور 1404
بارش باران و کاهش دما در شمال کشور
23 شهریور 1404
۲۹ شهریور واریز اعتبار مرحله چهارم کالابرگ برای دهکهای 4تا7
23 شهریور 1404
ممنوعالخروجی مدیران متخلف در پرونده قاچاق آیفون
23 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید