rohani.4 1

روحانی: هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد

تصویر روز: حسن روحانی گفت: وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!

به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400) در جلسه هیأت دولت با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر یک انتخابات چقدر ارزش دارد و مگر بالا و پایین شدن قدرت چقدر ارزش دارد و یک مقام، حقوق، جایگاه، میز و صندلی چقدر ارزش دارد که به خاطر آن دروغ بگوییم و تهمت بزنیم و حیثیت افراد برده شود؟ این در حالی است که همه ما می‌دانیم از دید اخلاق اسلامی غیبت در برخی روایات از 70 زنا گناهی بالاتر دارد و دروغ گناهی بزرگ محسوب می‌شود و حتی پیغمبر گرامی اسلامی می‌فرمایند آزمایش ما با نماز، حج و روزه نیست، بلکه به صداقت گفتار و راستگویی در زبان است و اگر در کلام‌مان صداقت و امانتداری داشته باشیم مسلمان واقعی محسوب می‌شویم.

**ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم**

وی خاطرنشان کرد: امروز صبر و مقاومت سه سال و نیم را در وین می‌بینیم. وقتی مذاکرات روزانه‌ را می‌خوانم می‌بینم هر روز بخشی از دیوار تحریم‌ها می‌ریزد؛ ما می‌خواهیم با بلدوزر دیوار را برداریم اما بعضی‌ها می‌گویند با فرغون برداریم!

رئیس جمهور گفت: آخرین دقایق هم ما وظیفه داریم که به مردم خدمت کنیم یازده مرداد برای ما مثل روزهای اولیه شهریور سال 92 است و فرقی ندارد.

روحانی افزود: از وزیران و مدیران خواهش می‌کنم شما را با فحاشی و تهمت خسته نکنند یک روزی همه اینها معلوم می شود و من هیچ تردیدی ندارم و در تاریخ آینده روشن خواهد شد که آدم هایی که جهاد کردند تلاششان نادیده گرفته نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *