تصویر روز: معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر به انتخاب بیمه مرکزی و با کسب 6 عنوان برتر، رتبه نخست جشنواره روابطعمومی های صنعت بیمه را کسب کرد.
به گزارش تصویر روز به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابطعمومیهای صنعت بیمه»، همزمان با 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همهگیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال 9 محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانهها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهشهای اجتماعی)»، «ارتباطات (درونسازمانی و برونسازمانی)»، «مدیریت و برنامهریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابطعمومیهای صنعت با ارایه فعالیتها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنوارههای گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامهها و اهداف بیمه مرکزی به منظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره 1400، هیاتداوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیاییپرور، احمد یحیایی ایلهای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبههای اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب 6 عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابطعمومیهای صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانهها» و «پژوهشهای اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامهریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثالزدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بیتردید اگر پشتیبانی همیشگی هیاتمدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستیهای استانی و نیز حمایتهای مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران ادارهکل روابطعمومی و امور بینالمللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابطعمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمیشد.
دیدگاهتان را بنویسید