1625567351278ubk7r2gp5ku5nq

دو خدمت جدید بیمه سامان برای مشتریان

تصویر روز: مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان با بیان این که یکی از مهمترین خواسته های بیمه گذاران در دوره شیوع کرونا،‌ حداقل شدن مراجعه به دفاتر بیمه گران برای خرید بیمه نامه، اعلام و ثبت خسارت است، گفت: شرکت بیمه سامان تلاش کرده است در رشته های پرمخاطب از جمله بیمه تلفن همراه، این رویه را پیاده سازی کند.

به گزارش تصویر روز محمدرضا آقاجانی افزود: دارندگان تلفن همراه می تواند از طریق گوشی با ورود به سایت https://di.si24.ir همه امور مربوط به خرید،‌ و مراحل ابتدایی اعلام خسارت بیمه تلفن همراه را به صورت آنلاین انجام دهند.

وی اظهار کرد: این بیمه نامه در قالب سه طرح طلا، پلاتین و الماس در حال ارائه است که در هر کدام متناسب با حق بیمه پرداختی، پوشش های متنوعی ارائه می شود.

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که جبران هزینه های تحمیل شده به بیمه گذار برای تعمیر دستگاه آسیب دیده شامل هزینه های تامین قطعات و هزینه دستمزد مرکز تعمیرات، ‌جبران خسارت کلی تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصصی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک قابل تعمیر نیست و نیز جبران خسارت کلی در اثر سرقت با شکست حرز جزو پوشش های این بیمه نامه است، افزود: در طرح الماس، پوشش سرقت با شکست حرز (مشهود بودن آثار سرقت از قبیل شکست شیشه، قفل و درب) از منزل، محل کار و اتومبیل نیز به بیمه گذاران ارائه خواهد شد.

هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بیمه سامان www.si24.ir مراجعه و یا با شماره 8943-021 تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *