تصویر روز: نخستین همایش عاملیتهای فروش قطعات یدکی سایپایدک در هتل المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سایپایدک، مهندس مصطفی وحیدزاده در سخنانی در این همایش اظهار داشت: سطح دسترسی به قطعات و خدمات از مهمترین عوامل موثر در بهبود کیفیت کار است.
وی ادامه داد: عاملیتهای فروش با توسعه توزیع قطعات اصلی با قیمت مناسب، میتوانند سهم بسزایی در گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش سایپا داشته باشند.
مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر تمرکز بر شناسایی نیازها، تامین و توزیع به موقع قطعات، حفظ و نگهداری عاملیتهای وفادار را از جمله برنامههای مهم سایپایدک در حوزه بازرگانی برشمرد.
مهندس وحیدزاده در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات سایپایدک در حوزه مقابله با توزیع قطعات تقلبی و بی کیفیت اشاره کرد و افزود: قطعات غیر اصلی و غیر ایمن، به مصرف کننده و منافع شرکت زیان وارد میکند، لذا عاملین فروش باید در زمینه مقابله با توزیع قطعات بی کیفیت پیش قدم باشند. یکی از مشکلاتی که سایپایدک در سالهای اخیر با آن مواجه بوده رشد روزافزون قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار است که موجب تحمیل هزینههای گزاف به مالکان خودرو میگردد. لذا مدیریت بازرسی شبکه و امداد سایپایدک با همکاری نهادهای مربوطه در اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات قابل توجهی را در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار انجام داده است.
وی گفت: همه ما از جمله عاملین فروش، وظیفه داریم مشتری را به استفاده از قطعات اصلی عادت دهیم. تأمین به موقع قطعات، سرعت در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان از مهمترین برنامههای شرکت سایپایدک است و انتظار میرود با تحقق این برنامهها ضمن کاهش هزینهها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تأثیرگذاری را ایفا نماییم.
مدیرعامل سایپایدک اظهار کرد: رابطه ما با عاملیتهای فروش، رابطه برنده – برنده است و در برنامهریزیها و سیاستهای سایپایدک این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. ما همواره حامی عاملیتها بودهایم و در شرایط دشوار اقتصادی آنها را کنار خود داشتیم. اکنون نیز یک خانواده هستیم و در تمام تصمیماتی که میگیریم منافع عاملیتها را لحاظ میکنیم.
مهندس وحیدزاده با اشاره به اینکه افزایش و تامین رضایت مشتری در گرو دسترسی مناسب به قطعات و خدمات است، ادامه داد: مشتری انتظار دارد که از خدمات مناسب به همراه قطعات با کیفیت استفاده کند، لذا وظیفه ما در سایپایدک این است که این شرایط را برای مشتری فراهم کنیم و عاملیتهای فروش در این زمینه در خط مقدم قرار دارند.
وی به گارانتی تمام قطعات به عنوان یکی دیگر از اقدامات شرکت سایپایدک در سال جاری اشاره کرد و گفت: با این طرح چنانچه مشتریان به یکی از مراکز تعمیرگاهی مراجعه کنند و قطعهای بر روی خودروهای آنها نصب شود و یا از عاملیتها قطعهای را خریداری کنند، یک سال مسؤولیت گارانتی این قطعه بدون پیش شرط بر عهده شرکت سایپایدک بوده و ما این خدمت را وظیفه خود میدانیم.
دیدگاهتان را بنویسید