تصویر روز: مدیرعامل شرکت ملی پست از راهاندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یکماه آینده خبر داد.
رمضانعلی سبحانیفر در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راهاندازی میشود.
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: با راهاندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع میشود و بیتردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساختهای پست اشاره کرد و افزود: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بهزودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و بهروزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.
سبحانیفر افزود: با راهاندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.
دیدگاهتان را بنویسید