
تصویر روز: مدیرعامل بیمه رازی پاسخگویی به لحظه به همراهان شرکت را از اولویتهای اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی برپایه فناوریهای بهروز در بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و در ماههای آینده از شیوههای نوین ارائه خدمات به بیمهگران در این شرکت رونمایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، طی مراسمی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
در این مراسم دکتر جباری ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمهگران و نمایندگان را جزء اولویتهای اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوریهای بهروز به بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویتهای اصلی این شرکت است و در ماههای آینده از شیوههای نوین پاسخگویی، صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق ایران مستقر هستند، در ارتباط با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سالجاری با شماره ۸۲۸۷-۰۲۱ برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راهاندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با این مرکز برقرار میشود.
مطالب مرتبط

ثبتنام وام ودیعه مسکن دانشجویی تا ۲۰۰ میلیون از اردیبهشت
22 فروردین 1404
بیمه مرکزی: نداشتن معاینه فنی مانع پرداخت خسارت نیست
22 فروردین 1404
آغاز فروش محصولات گروه سایپا از هفته آینده
21 فروردین 1404
پرداخت سود سهام عدالت متوفیان به وراث ادامه دارد؟
21 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید