اعلام موجودیت «انجمن علمی رسانه ایران» 

bd6d6a9e a415 4266 8e8a 97b3d80495e9

تصویر روز: با اعلام موافقت اولیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تاسیس «انجمن علمی رسانه ایران» به عنوان انجمن فراگیر و پوشش دهنده حوزه‌های گوناگون رسانه کشور، جلسه هیئت موسس این انجمن چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ در سالن شورای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و اساسنامه این انجمن به امضای اعضای هیئت مؤسس رسید.

این انجمن علمی، ابتکار اعضای پیشروی رشته مدیریت رسانه برای ایجاد تشکلی فراگیر از همه فعالان علمی صنعت رسانه به منظور توسعه علمی رشته‌های مرتبط با رسانه به ویژه مدیریت رسانه است که با توجه به ورود رشته نوپای مدیریت رسانه به فاز رشد، اهدافی همچون گردهم‌آوردن متناوب اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان این رشته فراتر از مرزهای دانشگاهی، برگزاری همایش‌های علمی و رویدادهای تخصصی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با مدیریت رسانه را دنبال می‌کند.

تأسیس و ارتقای نشریات تخصصی و علمی و دانشجویی در حوزه‌های صنعت رسانه، تألیف و ترجمه منابع علمی مرتبط با رشته‌های مرتبط با مدیریت رسانه، همکاری عملی و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف مرتبط با صنعت رسانه، ایجاد کمیته‌های علمی دانشجویی برای مشارکت دانشجویان مقاطع گوناگون، توسعه میان‌رشته‌ای این حوزه از طریق برگزاری نشست‌های علمی با فعالان علمی و تخصصی حوزه‌های دیگر مرتبط از دیگر اهداف این انجمن است.

آقایان دکتر علی اکبر فرهنگی، دکتر طاهر روشندل اربطانی، دکتر حسن خجسته باقرزاده، دکتر حسن بشیر، دکتر سید وحید عقیلی، دکتر داتیس خواجه ئیان، دکتر قاسم صفائی نژاد و مهدی قمصریان و خانم‌ها دکتر مهدخت بروجردی علوی و دکتر هاجر آصف ۱۰ عضو موسس این انجمن هستند.

در این جلسه همچنین مقرر شد مجمع عمومی این انجمن روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ در سالن مرکز نوآوری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شود تا اعضای هیئت مدیره و بازرس‌های قانونی با رای اعضا انتخاب شوند.

کلیه علاقه مندان که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مدیریت رسانه و رشته های مرتبط هستند و تمایل به عضویت و حضور در اولین مجمع انجمن دارند می‌توانند به آیدی ادمین کانال ماهنامه ( @mediamgt ) پیام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *