تصویر روز: حمید موفق ، روزنامه نگار و کارشناس با سابقه حوزه ارتباطات از تبلیغات بدون هدف شهرآورد روز گذشته پایتخت انتقاد کرد.
به گزارش تصویر روز وی اظهارداشت: شهرآورد پایتخت این بار علاوه بر نداشتن جذابیت بازی، تصویر جدیدی از تبلیغاتی را در پی داشت که در نوع خود اگر نگوییم بی نظیر که کم نظیر بود. ده ها برند از رب گوجه فرنگی، کنسرو ماهی، چای..،فروشگاه زنجیرهای … گرفته تا اپلیکیشن ها، اپراتور و بانک ها…
به گفته وی تبلیغات بدون هدف و برنامه ریزی شده و همچنین بی توجهی به مخاطب که در میان انواع رنگ ها آلودگی تصویری را تحمل کردند، احساس بدی را القا کرد که نه در شان ورزش کشور بود و نه میلیون ها مخاطب داخلی و خارجی.
حمید موفق در پایان تاکید کرد: لزوم سازماندهی تبلیغات به ویژه در مسابقات امری اجتنابناپذیر است که باید مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید