14000915102540260201215

تدوین «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه»

تصویر روز: تدوین «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه»اقتصاد پنهان- کلیات نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه به تأیید اعضاء کمیته فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسید.

به گزارش اقتصاد پنهان، هفتمین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عضو در محل سالن جلسات شهید سلیمانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات و مشارکت‌های مردمی ستاد با تاکید بر اهمیت اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه» برنامه‌ای در قالب اقدام جامع مشترک دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاست که مستلزم استفاده از ظرفیت و توان همه جانبه آن‌ها در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز است و در این راستا بایستی در اجرای فعالیت‌های پیشگیرانه همسو و هماهنگ اقدام نمود.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر پیشنهادهای خود در خصوص نقشه راه تبلیغات هوشمندانه را ارایه نمودند که در نهایت با جمع‌بندی دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کلیات آن به تأیید اعضاء کمیته فرهنگ و رسانه رسید.

کوشا با اعلام تأیید نهایی نقشه راه توسعه و تبلیغات هوشمندانه، افزود: این نقشه راه در جلسه آتی کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد طرح، تصویب و برای اجراء ابلاغ خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم ایجاد کمپین و جریان‌سازی در فضای مجازی در این رابطه خاطرنشان ساخت: فعالیت‌ها و راهبردهای پیشگیرانه و مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز به اصحاب فرهنگ و رسانه منعکس می‌شود تا در دستور کار آن مراجع نیز قرار گیرد.

همچنین با توجه به فرمایش اخیر رییس جمهوری مبنی بر معرفی وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی حوزه فرهنگی کشور، مقرر شد مسئولیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی و کمیته فرهنگ و رسانه این ستاد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفویض شود که مورد تأیید اعضای کمیته قرار گرفت.

شایان ذکر است، «نقشه راه توسعه تبلیغات هوشمندانه» به‌منظور هم‌افزایی فعالیت‌های هر دستگاه، سازمان و نهاد با توجه به اسناد بالادستی، قوانین و مقررات جاری و اساسنامه فعالیت مرتبط ذیل آن تدوین و تعریف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *