تصویر روز: با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور واحد تولید پوشاک «بنی جمالی» در شهر قدس تهران راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف ، دکترغلامرضا حسن پور در این مراسم ضمن تشکر از مدیران و کارکنان این واحد تولیدی افزود: همه دنیا تسلیم قدرت شهید سلیمانی هستند و در همه سنگرها از جمله سنگر اقتصادی ، افرادی نظیر شهید سلیمانی وجود دارند.
وی تصریح کرد: هستند کسانی که راه شهید سلیمانی را در اقتصاد دنبال می کنند زیرا شهید سلیمانی فعالیت ها و زحمات بسیاری را برای اقتصاد بین المللی کشیدند.
حمایت بسیج از تولیدکنندگان ، کارآفرینان و صنوف
وی با بیان اینکه صنعت پوشاک ، یک صنعت مزیتدار با سرمایهگذاری پایین است افزود: در صورت استفاده صحیح از ظرفیت های داخلی می توانیم به قطب تولید پوشاک تبدیل شویم.
وی تاکید کرد: بسیج همواره حامی تولیدکنندگان ، کارآفرینان و صنوف مختلف به ویژه تولید کنندگان پوشاک است و در این راه از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهد کرد.
حسن پور اظهار کرد: ما به عنوان مجموعه بسیج تاکید می کنیم اگر کسی در کشور مانعی برای تولید ایجاد کند،فورا باید با آن فرد برخورد کنیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پایان با اشاره به افزایش کیفت پوشاک و استقبال مردم از برندهای تولیدکنندگان داخلی گفت: این رویه باید تداوم یافته و مورد حمایت قرار گیرد.
عرضه پوشاک ایرانی به بازار های جهانی
در ادامه این مراسم داود بنی جمالی مدیرعامل شرکت تولید پوشاک بنی جمالی اعلام کرد: با راه اندازی این واحد تولیدی حدود 600 فرصت شغلی ایجاد شد.
وی اظهارداشت: در این مرکز انواع پوشاک زنانه ، بچه گانه و مردانه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.
وی گفت: در حال حاضر پوشاک بنی جمالی در 12 فروشگاه این شرکت در شهر های کرج ، تهران و رشت بصورت مستقیم و در سایر نقاط مختلف کشورنیز از طریق نمایندگان فروش عرضه می شود.
استقبال مردم از پوشاک داخلی
مدیرعامل شرکت تولید پوشاک بنی جمالی افزود: به دلیل افزایش کیفیت تولیدات داخلی ، ایجاد تنوع در تولید و همچنین توجه به خواست و نیازمشتریان طی سال های اخیر ، استقبال مردم از پوشاک ایرانی به شدت افزایش یافته است.
به گفته با توجه به رعایت استاندارهای جهانی در بخش های مختلف تولید ، سالانه حدود 15 هزار ثوب از محصولات این مرکز به صورت غیرمستقیم به برخی کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله ترکیه ، اسپانیا و انگلستان صادر می شود.
رقابت پوشاک ایرانی با برند های جهانی
داود بنی جمالی افزود: درحال حاضر پوشاک تولیدی این مرکز با محصولات درجه دو بازارهای جهانی در حال رقابت است. اما تلاش می کنیم با بهره مندی از دانش روز و استفاده از کارشناسان و نیروی های متخصص داخلی ، بزودی رقابت با برندهای درجه یک را آغاز کنیم.
وی در پایان اعلام کرد: نشان تجاری «بنی جمالی» دردو سوله مجزا هر یک با 4 هزار مترمربع مساحت و 1800 متر مربع زیربنا در شهر قدس تهران اقدام به تولید انواع پوشاک مردانه ، زنانه و بچه گانه می نماید. به گفته وی در یک سوله کار تولید پوشاک و بخش اداری مستقر هستند. سوله دوم نیز برای کار بُرش پارچه ، انبار محصولات و مواد اولیه اختصاص یافته است.
دیدگاهتان را بنویسید