
تصویر روز: شرکت امدادخودروایران با طی کردن تمامی مراحل ممیزی موفق به کسب ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو شد.
به گزارش تصویر روز با توجه به ارزیابی انجام گرفته، امدادخودروایران، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو با عناوین مدیریت کیفیت، مدیریت مرکز تماس با مشتری، مدیریت سنجش رضایت مشتریان و مدیریت رسیدگی به شکایات شد.
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، فاطمه افشار مدیر برنامهریزی و مطالعات استراتژیک در این باره گفت: آخرین گواهینامه دریافتی در شرکت امدادخودرو ایران مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده که با برنامه ریزی و تلاش صورت گرفته، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو در سال ۱۴۰۰ شده است.
وی افزود: امدادخودرو ایران با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به مشتریان، از جمله نخستین شرکتهایی است که در این ارزیابی موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای مرکزپاسخگویی خود شده است.
امدادخودروایران تلاش دارد با بهبود مستمر استانداردهای کیفی، خدماتی ارایه دهد که سطح بالاتری از رضایت مشتریان را کسب و توان رقابت خود را متناسب با به روزترین خدمات پس از فروش ارایه شده در کلاس جهانی، روزآمد سازد.
مطالب مرتبط

کنکور تا ۳ سال آینده تغییر نمیکند
04 خرداد 1404
حذف کارت سوخت وارد مرحله آزمایشی شد
04 خرداد 1404
رگبار باران و رعد و برق در ۱۴ استان
04 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید