
تصویر روز: در راستای تسریع ارتباط با مشتریان و تسهیل پیگیری موارد مطرح شده، کانال جدید ارتباط با مدیر عامل ایساکو راهاندازی شد.
به گزارش تصویر ایساکو که همواره به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، کانالهای مختلف ارتباط مستقیم با مدیر عامل را در دسترس هموطنان قرار داده، هماکنون از طریق صندوق صوتی با شماره تلفن ۴۷۵۸۹۲۰۰ به صورت شبانهروزی در تمام روزهای هفته آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای دارندگان محصولات ایرانخودرو در خصوص خدمات پس از فروش است.
علاوه بر صندوق صوتی، سایر کانالهای ارتباطی همچون ارسال پیام از طریق پیامرسان روبیکا با شناسه @IsacoManager ارسال ایمیل به نشانی info@isaco.ir و ارسال نمابر به شماره ۴۷۵۸۹۰۳۶ برای ارتباط با مدیر عامل ایساکو در دسترس هموطنان است.
پیامهای دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواستهها و نیازهای مشتریان، در کارگروهها و کمیتههای تخصصی مورد بررسی قرار میگیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام ارسال خواهد شد.
مطالب مرتبط

واکنش پلیس به استفاده از دوربینهای چهرهخوان در معابر
19 اردیبهشت 1404
۲۰ هزار موتورسیکلت بنزینی با برقی جایگزین میشود
19 اردیبهشت 1404
حمل آب زمزم در پرواز بازگشت حج تمتع ۱۴۰۴ ممنوع شد
19 اردیبهشت 1404
رگبار و رعدوبرق شدید در ۴ استان
19 اردیبهشت 1404
ساعت کاری جدید بانکها اعلام شد
18 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید