تصویر روز: برگزاری جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران به میزبانی سرمد/ مهدوی: فضای دیجیتال اثرگذاری تبلیغات را بیشتر میکند.
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد گفت: استفاده از فضاهای دیجیتال میتواند به افزایش گستره مخاطبان و بالا رفتن اثرگذاری تبلیغات کمک کند.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمهگران ایران با حضور مدیر روابط عمومی سندیکا و مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد.
مهدی مهدوی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه، گفت: امروز حوزه ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه ویژهای در سازمانها پیدا کرده که نشاندهنده اهمیت این بخش است.
عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد افزود: تحولات دنیای دیجیتال، ایجاب میکند که در حوزه روابط عمومی و تبلیغات تغییراتی ایجاد شود و روابط عمومیها بیش از پیش از ظرفیت فضای دیجیتال، برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره ببرند.
مطالب مرتبط

ورود بیش از یک میلیون گردشگر سلامت به کشور
25 شهریور 1404
مهلت ۱۰ روزه پلیس برای رفع نقص خودروهای دودزا
25 شهریور 1404
توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانهها
24 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید