تصویر روز: معاون سبکه خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اعلام کرد: با تخلفات احتمالی نمایندگی ها در سراسر کشور به شدت برخود می شود.
شهریار سلطانی در پاسخ به سوال تصویر روز اعلام کرد: سیاست اصلی ما ارایه خدمات مطلوب ، استاندارد و در نهایت کسب رضایت مشتری است ، لذا با هر تخلفی که به اعتماد ایجاد شده بین مشتری و مراکز خدمات پس فروش لطمه وارد کند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
سلطانی در این خصوص اعلام کرد: بر اساس بازرسی های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ نمایندگی متخلف لغو امتیاز شده و مجوز فعالیت ۱۸ نمایندگی دیگر نیز به حالت تعلیق درآمده است.
رقابت با شرکت های خارجی
معاون سبکه خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در ادامه از آمادگی این شرکت برای رقابت با سایر رقبای خارجی در کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر با اقدامات و برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته کیفیت خدمات ما در داخل بسیار بالاست لذا از حضور شرکت های خوردساز خارجی در ایران استقبال میکنیم و برای رقابت با آنان آماده ایم.
به گفته وی در حال حاضر نیز ۹۵ درصد استاندادر در حال اجرا در ایساکو با استانداردهای شرکت پژو-سیتروئن مشابه است.
حمید طلیمی
دیدگاهتان را بنویسید