تصویر روز: بیمه آسیا تندیس زرین، لوح اهتمام و نشان طلایی اجلاس سراسری مدیریت برتر در توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری را دریافت کرد.
تندیس زرین، لوح اهتمام و نشان طلایی اجلاس سراسری مدیریت برتردر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری که با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، به بیمه آسیا تعلق گرفت.
بنا بر این گزارش، مدیر اجرایی دبیر خانه اجلاس، محورهای اصلی این اجلاس را ارائه تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت، فرآیند تغییر پذیری در سیستم تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارتقای آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه راهکارهای ارتقا، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات، مدیریت نوین مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برشمرد و در سخنان خود از بیمه آسیا به عنوان یکی از شرکت های برتر نام برد.
مطالب مرتبط

حجم سدهای تهران نگرانکننده شد
27 شهریور 1404
گرانی چندین باره لبنیات؛ چرا گرانی لبنیات متوقف نمیشود؟
27 شهریور 1404
رقیب روسی استارلینک در راه است
27 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۷ شهریور
27 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید