dolar.4

آخرین قیمت سکه ، طلا و ارز

تصویر روز: بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به هزارو 773 دلار و 43 سنت رسید.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت یک میلیون و 280 هزار تومان فروخته می شود.

قیمت انواع سکه

امروز همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 13 میلیون تومان و 100 هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز 13 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می شود.

هر قطعه نیم سکه نیز 7 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه 4 میلیون و 600 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز 2 میلیون و 900 هزار تومان بفروش می رسد.

نرخ ارز های شاخص

بنابر این گزارش امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد تهران 29 هزارو تومان و 800 ، یورو 30 هزارو 800 تومان ، درهم امارات ۸ هزارو 150 تومان و لیر ترکیه هزارو 720 تومان می باشد.

سکه یک روزه ۶۰۰ هزار تومان ارزان شد

kashtiarai

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، محمد کشتی آرای فعال بازار طلا و جواهر در گفت و گو با تسنیم در خصوص تحولات بازار امروز گفت: طی روزهای اخیر قیمت اونس طلا تغییر خاصی نداشته ولی به دلیل کاهش چشم گیر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز در بازار با کاهش همراه شده و قیمت سکه نسبت به پایان وقت دیروز ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گفته وی هر چقدر خبرهای مذاکرات و جو فضای سیاسی مثبت باشد، روند نزولی در بازار طلا و ارز نیز ادامه خواهد داشت. قیمت سکه نیز احتمالا در این روزها به مرز ۱۳ میلیون تومان برسد.

 سقوط قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار

soltanizadeh.1

کامران سلطانی‌زاده دبیرکل کانون صرافان با اشاره وضعیت بازار ارز گفت: طبق پیش‌بینی‌ها ، روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز همچنان ادامه دارد و با ادامه این فرایند احتمالا بزودی باید شاهد بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومان باشیم.

سلطانی زاده معتقد است: وضعیت بازار ارز طبق پیش بینی هفته‌های گذشته و با توجه به خبر‌های مثبت برجامی و سیاست‌های اثرگذار بانک مرکزی، همچنان با کاهش نرخ انواع ارز همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *