تغییر سهامدار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج

تصویر روز: استاندار البرز گفت: سهام بیمارستان امام خمینی کرج که تا پیش از این در اختیار سازمان همیاری شهرداری های استان تهران بود با رایزنی هایی که داشته ام سهام این بیمارستان به سازمان همیاری شهرداری های استان البرز واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، “مهندس سیدحمیدطهائی” در جلسه سازمان همیاری شهرداری های استان که در سالن شهدای البرز برگزار شد؛ با اعلام این خبر گفت: مذاکرات واگذاری سهام این بیمارستان با استاندار تهران صورت گرفته است و طبق توافقات بعمل آمده با واگذاری سهم این بیمارستان به سازمان همیاری شهرداری های استان البرز، ازاین به بعد خدمات درمانی این مجموعه فعال تر از پیش به شهروندان ارائه می شود.

استاندار البرز در محور دیگری به نقش سازمان همیاری ها و لزوم مشارکت شهرداری ها اشاره کرد و افزود:سازمان همیاری،عزم جدی برای همیاری شهرداری ها دارد بنابراین انتظار می رود شهرداران در این زمینه با ایده های خود مشارکت دو سویه با این سازمان داشته باشند.

استاندار البرز همچنین با اشاره به استقبال سرمایه گذاران در طرح های کلانِ شهری گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان باید طرح و برنامه داشته باشد تا با بهره مندی از ظرفیت سرمایه گذاران بتوان طرح ها توسعه محور برای استان را اجرایی نمود.

وی شهرداران در این زمینه مقدم دانست و افزود: شهرداران ایده های نو و جدید برای شهرهای تحت پوشش خود داشته باشند تا بتوان سرمایه گذاران را جهت تحقق آن به مشارکت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *