تصویر روز: رضایت مشتریان همواره از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده است و استقرار سازمان خدمات پس از فروش را با هدف حفظ حقوق مصرف کنندگان در الویت کارخود قرار داده است. به گفته مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو بزرگترین هدف ما این است که در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد.
مهندس سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در گفتگو با برنامه حرف حساب در شبکه یک سیما که به موضوع خدمات پس از فروش اختصاص داشت گفت:برای خدمات پس از فروش چیزی به نام”طبیعی است” نداریم. گروه صنعتی ایران خودرو در ۳۰۷ شهر ایران ۸۰۰ نمایندگی دارد که روزانه ۱۶هزار پذیرش دارند.
مدیرعامل شرکت ایساکو اظهار داشت: سرفصل های گارانتی مشخص و در دسترس همه هموطنان است. اگر در اجرای این موارد مشکلی وجود داشت،هموطنان حتما با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند تا با طرح موضوع نسبت به حل مشکل اقدام شود.
وی افزود: درحال حاضرحدود ۶میلیون دستگاه خودرو تحت پوشش شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو وجود دارد که ۱٫۵میلیون آن دارای گارانتی است و ما موظف هستیم با ایجاد سیستم های هوشمند، خدماتی در شان هموطنان عزیز ارائه کنیم.
حسینی اظهار داشت: در ابتدای سال به هموطنان قول دادیم که سهم قطعات چینی در شبکه خدمات پس از فروش را کاهش دهیم و اکنون به گواه شواهد به این قول عمل کرده ایم و این سهم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
مدیرعامل ایساکو گفت: درحوزه گارانتی نیز قطعاتی که در شبکه خدمات پس از فروش استفاده می شود، دقیقا همان قطعات خطوط تولید اصلی هستند و در بحث فراخوان ها نیز تنها به پیامک بسنده نمی کنیم و همکاران ما با تک تک مالکان تماس می گیرند اما در خصوص خودروهایی که پس از فروش اولیه توسط مشتری به فروش رسیده مشکلاتی داریم که امیدواریم با همکاری پلیس راهور ناجا حل شود.
حسینی در ادامه افزود:بر اساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی، شرکت ایساکو با کسب بیشترین امتیاز در این حوزه، درصدر جدول قرار گرفت.
شرکت ایساکو در حالی در بین ۳۹ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی خود را تثبیت کرد که در هفت دوره متوالی این ارزیابیها که توسط این سازمان انجام شده و به تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.
همچنین لازم به ذکراست میزان رضایت مشتریان ایساکو در بهار سال جاری بر طبق اعلام سازمان بازرسی استاندارد و کیفیت ایران افزایش پیدا کرده، که این افزایش میزان رضایتمندی در شاخصهایی همچون نحوه نوبتدهی، مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگیها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی، مشاهده شده و پیشبینی میشود تا پایان سال ۹۵ رشدی جهشی را در این حوزه شاهد باشیم. والسلام
دیدگاهتان را بنویسید