تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در البرز

تصویر روز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری ١٠٠ برنامه فرهنگی هنری و قرآنی در استان، به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این خبر اظهار داشت : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به عنوان مسئول کمیته فرهنگ و هنر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان انتخاب گردید که در این راستا برنامه های متنوع فرهنگی هنری و قرآنی تدوین و طراحی گردیده است تا شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان البرز باشیم .

مهندس حسینی کاشانی افزود: تنوع برنامه های در نظر گرفته شده به گونه ایست که شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و قرآنی در سراسر استان البرز هستیم و در نظر داریم مردم برنامه های متنوعی را در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان البرز شاهد باشند.

وی افزود: اجرای برنامه های متنوع توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تمام نقاط استان و حتی برای جامعه روستایی و عشایری از ویژگی های برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ١٣٩۴ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *