• New title for a=>html, img=>alt
  • راز ماندگاری برندها

    تصویر روز: متعهد بودن به مسئولیت های اجتماعی ضامن ماندگاری برندهای امروزی است واین مسئولیت پذیری هیچگاه از ذهن عموم مردم پاک نمی شود.

    علی محمدرضایی ، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد با اعلام انتخاب صنایع غذایی رشد به عنوان برند منتخب در اجلاس سراسری رضایت مشتری گفت: این وظیفه برندهای ایرانی است که در شرایط کنونی ضمن تعهد خود به مسایل اجتماعی درمسیر ترویج فرهنگ صحیح و فراگیر شده تعهد به مسئولیت های اجتماعی گام بردارند، مسیری که انتهای آن به رضایت واقعی مشتری ختم می گردد .

    وی ماندگاری و محبوبیت برندها را در گرو این رفتار مدنی دانست و افزود: برای شکل گیری یک برند و ماندگاری آن در اذهان عمومی راهکارهای متعددی وجود دارد آما آنچه بیش از همه اثر گذار است،‌مشارکت و هماهنگ بودن با مردم در مسیر برطرف کردن مسایل اجتماعی است .

    رضایی با بیان حضور مجموعه رشد در حوادث مختلف کشور از بدو تأسیس تا کنون گفت: صنایع غذایی رشد با توجه به بضاعت موجود در مجموعه خود در رخدادهای مختلف حادث شده در کشور، از جنگ تحمیلی گرفته تا زلزله های رودبار و زلزله بم، همه توان خود را برای حضور در میان مردم ورفع نیازهای آنان به کار گرفته و از این پس هم تلاش خواهد کرد تا با گام های درست، در عرصه مسئولیت های اجتماعی متعهد بماند و به عنوان خانواده دوم خانواده های ایرانی حضور یابد .

    مدیرعامل شرکت توسعه صنایع غذایی رشد همچنین با اشاره به کیفیت خوب تولیدات داخل در حوزه های مختلف مواد غذایی و تلاش فراوان شرکت های ایرانی برای دستیابی به استانداردهای بالای کیفی افزود: در همین راستا شرکت رشد در مراحل پایانی راه اندازی واحد جدیدی در زمینه تولید پودرکیک است که در آن از به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی موجود در دنیا استفاده شده است .

    وی گفت: امروزه تنها ۵ برند معروف در دنیا وجود دارند برای تولید پودرکیک، مواد اولیه ای با سطح کیفیت بالا تولیدمی کنند. در این میان شرکت رشد در فرمول اختصاصی پودرکیهای خود فقط از مواد تولید شده توسط این ۵ برند معروف استفاده می کند.

    رضایی محصولات رشد را در خاورمیانه دارای جایگاه ویژه ای دانست و تاکید کرد:‌رشد اولین دارنده استاندارد در خصوص پودرکیک در کشوراست، که حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات باعث شده یکی از محبوبترین برندها در نزد خانواده های ایرانی بماند، خانواده هایی که همواره با حمایتها و تشویق های خود ما را مصمم به ادامه هر چه بهتر روند تولید کرده اند .

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × دو =