
تصویر روز: در دومین جشنواره برترینهای تبلیغات ایران، روابط عمومی بیمه ملت، موفق به کسب رتبه سوم در بخش گرافیک و طراحی شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، درجشنواره برترین های تبلیغات ایران که به عنوان بزرگترین رویداد تبلیغات ایران با شعار خلاقیت، اثر بخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری، با حضور متخصصان، اساتید و کارشناسان بین المللی این حوزه در تاریخ ۲۵ بهمن ماه برگزار گردید، روابط عمومی بیمه ملت بعنوان تنها شرکت بیمه حائز شرایط در این جشنواره، در بخش طراحی بروشور وکاتالوگ موفق به کسب مقام شد.
بر اساس این گزارش در مراسم اختتامیه این جشنواره از بین بیش از ۲ هزار اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره به انتخاب هیئت داوران آثار تبلیغاتی برگزیده کشور معرفی و قدردانی گردید.
گفتنی است، برگزیدگان از ۹ بخش اصلی تبلیغاتی شامل، تبلیغات محیطی، دیجیتال، چاپی و تبلیغات رادیو تلویزیونی توسط داوران صاحب نام ایرانی و بین المللی انتخاب شدند.
مطالب مرتبط

کیتکس 2025 باشکوتر برگزار خواهد شد
12 اردیبهشت 1404
چک تمامالکترونیک؛ راهکار نهایی برای کاهش دعاوی و تخلفات بانکی
11 اردیبهشت 1404
تسهیلات مرحله دوم طرح «طنین چکنو» بانک صادرات افزایش یافت
11 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید