۸۰درصد مردم به حل مشکلات امیدوار شده‌اند

تصویر روز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت از نقد استقبال می‌کند تصریح کرد: طبق آخرین نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد مردم به حل مشکلات کشور امیدوار شده‌اند و اقبالی که از برجام و سفر رییس جمهور به اروپا صورت گرفته، نشان می‌دهد مطالبی که در برخی از رسانه‌ها و روزنامه ها توسط گروهی محدود منتشر می شود، نمایندگی همه مردم ایران را ندارد.

به گزارش ایسنا محمود واعظی در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: دهه فجر امسال مصادف با پیروزی های بزرگی شده که ملت ما و رهبری انقلاب به دست آورده و امیدواریم سال آینده دولت بتواند با عنایت مردم به انتخابات که آن را پرشور برگزار می کنند و نمایندگان دلسوزی به مجلس خواهند فرستاد که به فکر توسعه کشور باشند تا کار گروهی و جناحی، بشود کار را پیش برد.

وی افزود: کشور ما نیاز به توسعه، آبادانی و عقلانیت دارد و امیدواریم با شادابی به وجود آمده در کشور بتوان کارهای مثبتی را در کشور انجام داد.

واعظی با تاکید بر اینکه دولت از نقد استقبال می کند تصریح کرد: طبق آخرین نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد مردم به حل مشکلات کشور امیدوار شده‌اند و اقبالی که از برجام و سفر رییس جمهور به اروپا صورت گرفته، نشان می دهد مطالبی که در برخی از رسانه ها و روزنامه ها توسط گروهی محدود منتشر می شود، نمایندگی همه مردم ایران را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *