تصویر روز: مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گفت : برنامه راهبردی ثامن، توانمندسازی و همافزایی، ارتقا توان سازمانی در بخشهای مختلف برای از بین بردن فاصله معنادار تعاونی با بانکها و مؤسسات مالی در فضای رقابتی است.
به گزارش تصویر روز محمدابراهیم پورزرندی با اشاره به تدوین و ابلاغ شرح وظایف جدید کارکنان روابط عمومی افزود: باید کارکنان روابط عمومی فراتر از وظیفه و انتظار تلاش کنند چراکه نقش این مجموعه تاثیرگذار تر از سایر واحدهای سازمان است.
پورزرندی بر اطلاعیابی، اطلاعرسانی و آگاهیدهندگی در درون و بیرون سازمان تأکید و اظهارکرد: هوشیاری و مدیریت صحیح اخبار، اطلاعات و ارتباطات، ضامن موفقیت ثامن در مرحله گذار از تعاونی به موسسه اعتباری است.
وی حیطه فعالیت روابط عمومی بانکها و مؤسسات را به دلیل ارتباط مستقیم با افکار عمومی بسیار حساس و آسیبپذیر برشمرد و تأکید کرد: تلاش آگاهانه مدیریت روابط عمومی تصویر و شهرت ۱۹ ساله سازمان را حفظ می کند.
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن گرانترین ریسک را ریسک شهرت عنوان کرد و گفت: مدیریت روابط عمومی حافظ شهرت و برند سازمان است؛ چراکه اگر برند سازمانی دچار خدشه و آسیب شود جبران آن سخت و غیرممکن می شود.
وی لازمه مدیریت در عصر ارتباطات و اطلاعات را مدیریت پیشرو در روابط عمومی اعلام و تأکید کرد: در شرایط کنونی با وجود بسترها، شبکههای اجتماعی و کانالهای تعاملی دوسویه که بهصورت مستمر در حال فعالیت و بمباران اطلاعاتی افکار عمومی هستند، چگونگی کسب، مدیریت صحیح، پالایش و انتقال اطلاعات و اطلاعرسانی به ذینفعان از اهمیت بالایی برخوردار است.
برنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی
پورزرندی اطلاع از رفتار و برنامههای رقبا را از وظایف مهم روابط عمومی عنوان و تصریح کرد: کسب اطلاعات کامل از وقایع پیرامون و اطلاع رسانی آن به مدیران نق ش مهمی در تصمیم گیری و انجام واکنش مناسب دارد.
وی از مدیریت روابط عمومی بهعنوان پیشخوان سازمان یادکرد و گفت: باتوجه به محدودیتهای که از طریق نهاد های قانون گذار در مسیر فعالیت ثامن وجود داشت، روابط عمومی مجال انجام رسالت اصلی خود را نداشته است، همچنین انتظار می رود پس از دریافت مجوز حرکت شانهبهشانه با رقبا و سبقت گرفتن از آنان را دربرنامه هوشمندانه مدیریت روابط عمومی شاهد باشیم.
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن بابیان اینکه ثامن در قیاس با سایر رقبا با درصد بالایی از سپرده گذاران و متقاضیان خرد روبرو است، افزود: با دریافت مجوز ، حضور در عرصه رقابت بانکی و ارائه خدمات متنوع و به روز که بستر آن فراهم شده، تعامل سازنده با مشتریان افزایش می یابد.
راه اندازی مرکز تماس
پورزرندی وظیفه ذاتی روابط عمومی را کسب اطلاعات، ایجاد ارتباطات همراستا با چشمانداز و مأموریت راهبردی دانست و اظهارکرد: باید اعتلا بخشیدن به برند ثامن از برنامه های بنیادین روابط عمومی باشد. در این روند چشمانداز ثامن خلق ارزش برای همه گروههای ذینفع”مشتریان، سهامداران، کارکنان” خواهد بود.
وی همچنین اول ماندن را مهمتر از اول شدن دانست و از راه اندازی مرکز تماس در مدیریت روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن خبرداد و گفت: وظیفه کارکنان روابط عمومی اطلاع از جایگاه سازمان در ابعاد بینالمللی، منطقهای، ملی، استانی و حفاظت از حیثیت برند است.
مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن نیز در این مراسم با ارائه گزارش از روند برگزاری دوره تخصصی و آموزشی نیروهای روابط عمومی، بر آموزش مستمر کارکنان تاکید کرد.
امیر آشتیانی عراقی از تدوین و ابلاغ شرح وظایف جدید نیروهای روابط عمومی گفت و افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف نیروها، اقدام به برگزاری این دوره تخصصی شد.
بر اساس این گزارش مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن به همراه مدیر حوزه مدیریت، معاون نیروی انسانی و آموزش، مدیر روابط عمومی و مدیرآموزش در مراسم اختتامیه دوره آموزشی تخصصی ۴ روز کارکنان روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن که در ساختمان مدیریت آموزش موسسه اعتباری ثامن برگزار شد، حضور یافت و با کارکنان جوان روابط عمومی به گفتگو پرداخت.
دیدگاهتان را بنویسید