برنامه ایساکو برای ارایه تسهیلات به نمایندگی ها

تصویر روز: مدیرعامل ایساکو که برای حضور در جلسه هم اندیشی با نمایندگی های مجاز ایران خودرو به اهواز سفر کرده بود گفت: هدف اصلی ما در ایساکو جلب رضایت مشتری است به گونه ای که بتوانیم با ارایه خدمات کیفی و قطعات استاندارد، او را وفادار به شبکه خود کنیم.

مهندس رضا حسینی در جمع نمایندگی های دفتر منطقه ای اهواز خاطر نشان کرد: مشتری را نمی توان با هیچ طرحی برای دریافت خدمات به صورت اجباری به نمایندگی ها دعوت کرد باید به گونه ای خدمات ما برای مشتری جذاب باشد که این جذابیت انتخاب دیگری برای مشتری باقی نگذارد.

وی در ادامه افزود: خودروسازان جهانی هزینه های هنگفتی برای توسعه محصول خود صرف و سود بازار خود را در خدمات پس از فروش دنبال می کنند. در همین راستا باید نگاه خود را در حوزه خدمات پس از فروش تغییر دهیم. مشتریان امروزی به دنبال آپشن، تنوع محصول و خدمات خوب هستند. بنابراین باید با اتخاذ شیوه های خلاقانه و توام با احترام، به سمت رضایت مشتری حرکت کنیم. از همین رو با آغوش باز از ایده های خلاقانه استقبال و حمایت می‌کنیم و به دنبال بستری برای اشتراک دانایی در شبکه هستیم.

حسینی با تاکید بر اینکه بخشی از هزینه ها را در حوزه خدمات پس از فروش باید به عنوان سرمایه گذاری محسوب کرد، افزود: ما باید آنقدر نیروی متخصص تربیت کنیم تا دغدغه ای به عنوان خروج نیروهای خبره و کاربلد نداشته باشیم.

وی همچنین از ارایه تسهیلات ویژه به نمایندگی ها خبر داد و اظهار داشت: تا دو ماه آینده طرحی در بخش مالی در راستای ارایه تسهیلات برای نمایندگی ها در نظر گرفته ایم که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. در حوزه ارایه تخفیف برای شبکه خدمات، نسخه یکپارچه برای همه نخواهیم داشت و میزان تخفیف ها متناسب با فعالیت و نحوه سرویس دهی به مشتریان تعیین حواهد شد.

در پایان این نشست، از نمایندگی های برتر دفتر منطقه ای اهواز تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *