
تصویر روز: سرپرست مدیریت شعب کرمانشاه گفت : باید دقت شود که با مشتریان مطالباتی نیز همچون سپرده گذران با احترام برخورد شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علی هادی اظهار کرد : پرداخت تسهیلات خرد و به دنبال آن تعدد پروندههای مطالباتی لزوم تلاش بیشتر همکاران را در راستای وصول مطالبات نیاز دارد.
وی در خصوص کنترل تسهیلات پرداختی در قبال سپردهها افزود : کنترل و پیگیری مستمر تسهیلات پرداختی در قبال سپردههای بلندمدت ، نوین و پویا باید بهصورت مستمر و روزانه رصد و بااعتبار سنجی دقیق قبل از اعطاء تسهیلات از به وجود آمدن مطالبات جدید جلوگیری شود .
هادی تصریح کرد : وصول مطالبات و جذب منابع جدید کمک شایانی به تأمین نقدینگی میکند.این مهم باید در دستور کار همکاران قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد : روسای شعب عملکرد و وضعیت اقتصادی همکاران خود را کنترل و آنها را به صداقت در کار ، و انجام صحیح امور محوله تشویق و ترغیب کنند.
مطالب مرتبط

ایدکوپرس برای دومین سال متوالی واحد نمونه تولیدی استان البرز شد
08 اردیبهشت 1404
حضور پرقدرت گروه سایپا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
08 اردیبهشت 1404
محمولهای که در بندر رجایی منفجر شد به گمرک اظهار نشده بود
08 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید