خودروسازان همواره بدنبال ارتقاء کیفیت باشند

تصویر روز: ساخت خودروهای داخل در مقایسه با تنوع خودروهای خارجی باید از لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

 حجت السلام والمسلمین «علی‌اکبر ناطق نوری»رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در آیین آغاز تولید انبوه موتور توربو شارژ افزود: مهندس نعمت زاده وزیری موفق و قابل تقدیر و تجلیل در عرصه صنعت کشور است.مهندس نعمت زاده در صنایعی همچون سیمان و پتروشیمی تحول بنیادین ایجاد کرد همچنین سابقه فعالیت صنعتی ایشان به زمان پدر مرحومشان که او هم صنعتگری معروف بود برمی‌گردد.

وی گفت: در دفتر بازرسی مقام معظم رهبری پرونده ای در خصوص سیمان داشتم که در گزارشی که خدمت رهبر معظم انقلاب دادیم ، پیشنهاد کردیم، مهندس نعمت زاده در صنعت سیمان جزء مدیرانی هستند به خاطر مدیریت و کار بزرگی که در صنعت سیمان کردند مورد تقدیر قرار گیرد.

حجت السلام ناطق نوری همچنین در این مراسم تاکید کرد:ساخت خودروهای داخل در مقایسه با تنوع خودروهای خارجی می‌بایست از لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

وی افزود:آنچه تکامل می‌آورد همانا رقابت است وگرنه ایستایی رخ می‌دهد و در همین راستا در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی ما تعرفه خودروی خارجی را ۹۰ درصد کرده و از طرف دیگر سالانه ده درصد بطور تدریجی آن را کاهش دادیم .

به گفته حجت اسلام ناطق نوری زیبایی، لطافت و ظرافت در خودروهای ساخت داخل باید مورد توجه قرار گیرد چرا که خداوند زیباست و انسان را زیبا آفریده که زیبا ببیند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در مقایسه با ۱۰ تا ۱۴ سال قبل ساخت خودروی داخل از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اما نباید به این وضع موجود قانع باشیم.

وی افزود: در دنیا تنوع خودروهای مختلف با برندهای جدید فراوان بوده که بخشی از آن وارد کشورمان شده و ما در این میان نمی‌توانیم حرکت لاک‌پشتی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *