تصویر روز: مدیر عامل شرکت ایساکو با حضور در یک گنفرانس خبری ضمن تشریح دستاوردها و اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته به سوالات خبرنگاران در خصوص آغاز طرح امداد نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو پاسخ گفت.
کاهش زمان ارایه خدمات امدادی
مهندس سید رضا حسینی در ابتدای این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز اعلام کرد: سال گذشته حداکثر زمان انتظار برای ارایه خدمات امدادی ۲۷ دقیقه بود. وی افزود: امسال با توسعه فعالیت ها و امکانات از جمله بکارگیری از تیم امداد موتوری ، در نظر داریم زمان ارایه خدمات به مسافران را از ۲۷ به ۲۵ دقیقه کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر میانگین انتظار برای دریافت خدمات امدادی ۳۰ دقیقه است ، به عبارتی امدادگران ایران خودرو با برنامه ریزی صحیح و دقیق ، زمان خدمت رسانی خود به مشتریان را به کمتر از استاندار دهای جهانی رسانده اند.
۱۱۵ هزار پذیرش در نورز ۹۵
وی افزود: در نوروز ۹۵ مجموعا ۱۱۵ هزار مورد پذیرش توسط بخش های مختلف این شرکت ثبت شد که از این تعداد تنها حودو ۲۰۰ مورد شگایت به ثبت رسیده است.
مهندس حسینی یادآور شد: هر چند آمار شکایت های ثبت شده در مقایسه با خدمات ارایه شده رقم قابل توجهی نیست ، اما تلاش می کنیم با افزایش خدمات و کسب رضایت مشتریان ، از تعداد شکایت ها نیز کاسته شود.
امدادگران متفرقه
مدیر عامل ایساکو در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تصویر روز در خصوص امدادگران متفرقه نیز گفت: من معتقدم باید توانمندی و حضور خود را به حدی افزایش دهیم تا دیگر هیچ یک از مشتریان تمایلی به بهره مندی از امدادگران متفرقه نداشته باشند.
وی از مردم درخواست کرد در صورت نیاز به خدمات امدادی با استفاده از خطوط و کانالهای ارتباطی رسمی اعلام شده ، از خدمات امدادگران رسمی و مجاز این شرکت بهره مند شوند.
ارایه خدمات به تمام برند ها
مهندس حسینی در ادامه اعلام کرد: اولویت ارایه خدمات با محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو است ، اما به تمام همکاران خود توصیه کرده ایم که بر اساس وظیفه انسانی و اجتماعی خود ، به تمام خودروهایی در جاده مانده بدون در نظر گرفتن برند خودرو ، خدمات لازم را ارایه نمایند.
آغاز امداد نوروزی تا ۱۵ فروردین
مدیر عامل ایساکو در ادامه از آغاز طرح خدمت رسانی نوروز ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ در سراسر خبر داد.
مهندس حسینی افزود: در این طرح ۴۱۱ نمایندگی فعال ایساکو مشارکت دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. افزون بر این ۲۳۳ فروشگاه مجاز و ۲۰۸۰ اکیپ امدادرسانی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود.
به گفته وی برای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان،علاوه بر نمایندگی های یک شیفت که از ساعت ۸ صبح فعال خواهند بود،۱۷۰ نمایندگی دو شیفت نیز از ساعت ۸ تا ۲۱ به ارایه خدمات به هموطنان می پردازند.
ایجاد پایگاه های شبانه روزی
مدیر عامل ایساکو همچنین تاکید کرد: با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد همچون اتوبان قم، فیروزکوه، چالوس، و هراز پایگاه های امدادی صحرائی به صورت شبانه روزی ایجاد شده که نیروهای مجرب تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو با قطعات مناسب آماده خدمات رسانی به امدادخواهان هستند.
نظارت دقیق بر عملکرد نمایندگی ها و امداد گران
وی می گوید: برای پایش وضعیت امدادرسانی، واحدهای نظارتی شرکت ایساکو به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگی های طرح امداد نوروزی نظارت خواهند داشت. همچنین به هموطنان نیز توصیه می شود در ایام نوروز، با تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰ خدمات را از نمایندگی های مجاز و اکیپ های امدادی ایران خودرو دریافت کنند.
راه اندازی ربات تلگرام ایساکو
لیست نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در پایگاه اینترنتی این شرکت و ربات تلگرام irankhodro_report اعلام شده است. برگزاری مسابقه عکاسی برای دارندگان محصولات ایران خودرو نیز از دیگر برنامه های ایساکو در طرح امداد نوروزی امسال است که مالکان می توانند از طریق کانال ربات تلگرام به آدرس irankhodro_report در جشنواره عکاسی با عنوان «نوروز، سفر و ایران خودرو» شرکت کنند.
شایان ذکر است همزمان با مراسم آغاز اجرای طرح امدادی در تهران، در سایر شهرها از جمله مشهد، رشت، همدان و اصفهان نیز به صورت نمایدین مراسم ورود ناوگان امداد و افتتاح جشنواره نوروزی ایران خودرو برگزار شده است.
حمید طلیمی
دیدگاهتان را بنویسید