تصویر روز: معاون خدمات پس از فروش، رئیس ستاد و مدیران دفاتر منطقه ای ایران خودرو و امدادخودرو در دومین روز از بهار، همزمان و به صورت سرزده از نحوه اجرای طرح خدمات نوروزی ایران خودرو بازدید کردند.
به گزارش تصویر روز به نقل از خودروکار، این بازدید از نمایندگی های کشیک، پایگاه ها و اکیپ های امدادی ایران خودرو انجام و در گفت وگو با هموطنان میزان رضایت آنان از نحوه امدادرسانی مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس ستاد جشنواره نوروزی ایران خودرو در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدیدها که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده، بیش از ۱۵۰ نمایندگی و اکیپ امدادی تحت بازرسی قرار گرفتند.
حمیدرضا حقیقت نحوه اجرای طرح را به طور کلی مطلوب و مورد قبول ارزیابی کرد و گفت: به موارد انگشت شمار مغایرت با استانداردهای تعیین شده نیز برخورد کردیم که موارد جهت رفع آن به مسئولین مربوطه منعکس شد.
او افزود: برنامه های بازدید سرزده تا پایان جشنواره نوروزی ادامه خواهد داشت و نتایج این بازرسی ها یکی از عوامل اصلی تشویق شبکه نمایندگی ها و امدادگران خواهد بود.
حقیقت در پایان با بیان اینکه هدف ایران خودرو ایجاد اوقاتی فارغ از دغدغه برای سفرهای نوروزی مشتریان و در نتیجه جلب حداکثری رضایت آنان است، افزود: مشتریان می توانند در صورت لزوم درخواستهای خود را از طریق کانالهای ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند و قطعاً همکاران رسیدگی لازم را در آن زمینه خواهند داشت.
دیدگاهتان را بنویسید