
تصویر روز: همزمان با آغاز دور دوم سفر های نوروزی ، مدیرعامل ایساکو از نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو بطور سرزده بازدید کرد.
مهندس سید رضا حسینی در این بازدید که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده از نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در جشنواره خدمات نوروزی بازدید کرده و با مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو گفتگو کرده و به درخواستهای آنها رسیدگی کرد.
وی در حاشیه این بازدید اعلام کرد : ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .
وی افزود: از لحظه ای که مشتری وارد نمایندگی ایران خودرو می شود ، مشکل وی مشکل ما نیز محسوب می گردد و تنها در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم که همگی عضو یک خانواده هستیم.
به گزارش تصویر روز به نقل از خبر خودرو وی خاطرنشان کرد: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو و یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند تا همکاران رسیدگی لازم در آن زمینه را انجام دهند.
مطالب مرتبط

امدادرسانی سایپایدک به حادثهدیدگان بندر شهید رجایی
09 اردیبهشت 1404
خدمات رایگان دفاتر قضایی برای آسیبدیدگان حادثه بندر شهید رجایی
09 اردیبهشت 1404
خط تولید خودروهای «لادا» در ایران راهاندازی میشود
09 اردیبهشت 1404
پرمصرفها منتظر قبوض نجومی باشند/ ابهام زدایی از قبض های برق
09 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید