تصویر روز: همزمان با آغاز دور دوم سفر های نوروزی ، مدیرعامل ایساکو از نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو بطور سرزده بازدید کرد.
مهندس سید رضا حسینی در این بازدید که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده از نحوه خدمترسانی نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در جشنواره خدمات نوروزی بازدید کرده و با مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو گفتگو کرده و به درخواستهای آنها رسیدگی کرد.
وی در حاشیه این بازدید اعلام کرد : ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .
وی افزود: از لحظه ای که مشتری وارد نمایندگی ایران خودرو می شود ، مشکل وی مشکل ما نیز محسوب می گردد و تنها در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم که همگی عضو یک خانواده هستیم.
به گزارش تصویر روز به نقل از خبر خودرو وی خاطرنشان کرد: مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو و یا شماره ۰۹۶۴۴۰ اعلام نمایند تا همکاران رسیدگی لازم در آن زمینه را انجام دهند.
دیدگاهتان را بنویسید