photo 2017 04 19 17 21 14

تقدیر از برگزیدگان جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان + عکس

تصویر روز: چهارمین جشنواره «برند محبوب» از نظر مصرف کنندگان با بررسی وضع برندها، موانع تولید و تقدیر از برندهای برتر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. چهارمین جشنواره ملی برند محبوب با معرفی برند های محبوب سال ١٣٩۶ برگزار شد.

به گزارش تصویر روز چهارمین جشنواره «برند محبوب» از نظر مصرف کنندگان در حالی با حضور برندها و نمایندگان جامعه مصرف کننده برگزارشد که هادی اسدی رییس کمیته اجرایی این جشنواره ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دروره های گذشته تصریح کرد در چهارمین نظرسنجی مردمی برند محبوب که با حضور بیش از ٢۴٠٠ برند در ١۴٧ گروه کالا و خدمات برگزار گردید و ١٢٧۵۴٩۶ رای از طرف مصرف کنندگان به ثبت رسید ودر نهایت ۳۳ برند محبوب معرفی شدند.
محمدناطق، رئیس شورای سیاستگذاری این جشنواره به نقش و جایگاه ویژه مصرف کنندگان به عنوان هواداران مردمی برندها پرداخته و ضمن تاکید بر اهمیت توجه ویژه به آنها در برنامه های اطلاع رسانی برندها، به ارائه پیشنهاداتی برای توسعه ارتباط برندها با هوادارن شان در قالب باشگاه هواداری برندها پرداختند. ایشان سپس برنامه های دبیرخانه جشنواره را در جهت اشاعه بیشتر جایگاه برندهای محبوب در جامعه و ایجاد زمینه توجه بیشتر مصرف کنندگان به این شاخص به عنوان یک معیار تصمیم گیری خرید مهم ارائه نمودند
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این جشنواره در تشریح اهمیت برند در بازارهای جهانی، به بخش محصولات پتروشیمی اشاره کرد و گفت: همه محصولات پتروشیمی کشور تا سال‌ها با برند بازرگانی پتروشیمی در بازارهای بین المللی عرضه می‌شد و جایگاهی ویژه برای خود باز کرده بود، اما با خصوصی شدن این شرکت و حضور شرکت‌های پتروشیمی دیگر در بازارهای بین المللی، آن برند از بین رفت.موءید صدرحسینی افزود: با خصوصی شدن شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرایطی پیش آمد که مجموعه‌های پتروشیمی به طور جداگانه محصولات خود را در بازارهای بین المللی عرضه کردند و حتی برای رقابت با یکدیگر، قیمت‌های خود را شکستند.
عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نیز از شرایط کنونی و قوانین و مقررات مربوط به بخش تولید انتقاد کرد.

وی که اکنون در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز عضویت دارد، سخنان خود را با طرح این سوال آغاز کرد که «آیا در کشور ما شرایط برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی یکسان است»؟
وی گفت: اکنون تولیدکننده ایرانی تسهیلاتی با نرخ سود ۲۵ درصد دریافت می‌کند؛ در حالی که تولیدکنندگان کشورهای همسایه، از تسهیلاتی با نرخ‌های سود یک تا سه درصد برخوردارند.مصری ادامه داد: رتبه ایران در فضای کسب و کار نامناسب است؛ روند دریافت مجوز‌ها و آغاز به کار برای واحدهای تولیدی داخلی نیز سهل و آسان نیست.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: شمار زیاد کارکنان دولت، موجب طولانی شدن مراحل اداری می‌شود؛ اکنون دولت آمریکا ۸۰۰ هزار، دولت ژاپن ۳۵۰ هزار، دانمارک هشت هزار و دولت ایران سه میلیون نفر کارمند دارد.بی توجهی به برندهای قدیمی و برندسازی در سال‌های گذشته موجب شد برخی برندهایِ ایرانی مطرح در بازارهای بین المللی مانند برند بازرگانی پتروشیمی هشت سال پیش از بین برود و بازار محصولات پتروشیمی کشور را با مشکل روبرو کند ضمن اینکه برند ارج نیز سال گذشته از مدار تولید خارج شد.

همچنین محمود محمدیان رییس کمیته علمی جشنواره نیز دراین مراسم گفت:حساسیت و أهمیت برندینگ در کشور در سطح گفتمان ایجاد شده است وخوشبختانه اهمیت محبوبیت برند در حال افزایش است .وی در ادامه افزود:درمیان شاخصه هاو معیارهای متعدد برای اولویت بندی برندها ، شاخصه محبوبیت برند از اهمیت بالایی برخوردار است . چون برندها مشروعیت حقیقی خود را از مردم می گیرند.

photo 2017 04 19 17 19 52

photo 2017 04 19 17 19 57

photo 2017 04 19 17 20 48

photo 2017 04 19 17 20 52

photo 2017 04 19 17 21 08

photo 2017 04 19 17 21 10

photo 2017 04 19 17 21 12

photo 2017 04 19 17 21 14 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *