bank melli scaled

مشتریان بانک ملی این خبر را بخوانند

تصویر روز: بانک ملی اعلام کرد : ارائه خدمات به مشتریانی که اطلاعات شناسنامه‌ای آنها ناقص باشد از ۱۵ اردیبهشت امکانپذیر نخواهد بود.

فراخوان بانک ملی برای تکمیل اطلاعات مشتریانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مشتریانی که دارای کد ملی نامعتبر و اطلاعات شناسنامه‌ای ناقص باشند ، باید حداکثر تا پانزدهم اردیبهشت با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی ایران و ارائه مدارک از صحت اطلاعات خویش مطمئن شوند و در صورت نقص، برای تکمیل اطلاعات خود در بانک اقدام کنند.

پس از مدت یاد شده، ارائه خدمات به افراد مذکور میسر نخواهد بود.

حضورمدیرعامل بانک ملی ایران در بوشهر و جلسه با استاندار

دکترحسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با دکترسالاری استانداربوشهر دیدار و پیرامون مسایل بانکی و توسعه ای این استان گفت و گو کردند.
حسین زاده در این جلسه به مزیت های اقتصادی ومنطقه ای استان بوشهر اشاره کرده و افزود:این منطقه از لحاظ دسترسی آسان به خلیج فارس،صنایع دریایی،حوزه گردشگری،صنعت نفت،گاز و پتروشیمی،حمل ونقل دریایی وصنعت شیلات دارای مزیت های خوب و قابل توجهی است لذا با استفاده ازمنابع تخصیصی صندوق توسعه ملی و بهره برداری از اولویتی که برای مناطق محروم در نظر گرفته شده است،می توانیم به اشتغال و تولید و کمک به توسعه در این استان ،فعالیت های خوبی داشته باشیم.
دکتر سالاری استاندار بوشهر باطرح برخی از مسائل و مشکلات بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان با دکترحسین زاده به تبادل نظر پرداخته و خواستار کاهش نرخ سود تسهیلات برای کمک به راه اندازی بیشتر طرح های تولیدی در استان شد. مدیرعامل بانک ملی ایران را دراین دیدار برات کریمی عضو هیات مدیره همراهی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *