
تصویر روز: مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال ۹۵ گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت میگیرد.
حجتالله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد سال ۹۵ امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و تدوین برنامههای این امور در سال ۹۶ بابیان این مطلب افزود: تلفیق اداره روابط عمومی و حوزه مدیریت در چارت سازمانی باهدف ارتقاء این دو بخش و افزایش اختیارات این حوزه صورت گرفته است.
مهدیان با تأکید بر اهمیت تکریم مشتریان بیرونی و داخلی و شناسایی نیازهای ایشان در طراحی محصولات جدید خاطرنشان کرد: روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیازهای آنها میتواند سایر ارکان بانک را در تدوین برنامهها یاری نماید.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر بهینه از سازمان افزود: با توجه به افزوده شدن خدمت بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون، حرکت در این مسیر با تدوین برنامه جامع تبلیغات امکانپذیر خواهد بود.
در ادامه جلسه عباس نجفی عضو هیئتمدیره و ذوالفقاری مدیر امور مالی توضیحاتی در خصوص برنامههای سال ۹۶ ارائه دادند.
شایانذکر است در این جلسه حسین زاده مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، طالبی رئیس اداره روابط عمومی، سایری رئیس حوزه مدیریت و معاونین ادارات روابط عمومی در خصوص عملکرد سال ۹۵ و برنامههای سال ۹۶ توضیحاتی ارائه نمودند.
مطالب مرتبط

امدادرسانی سایپایدک به حادثهدیدگان بندر شهید رجایی
09 اردیبهشت 1404
خدمات رایگان دفاتر قضایی برای آسیبدیدگان حادثه بندر شهید رجایی
09 اردیبهشت 1404
خط تولید خودروهای «لادا» در ایران راهاندازی میشود
09 اردیبهشت 1404
پرمصرفها منتظر قبوض نجومی باشند/ ابهام زدایی از قبض های برق
09 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید