22 1

بیمه ملت در منطقه آزاد انزلی شعبه زد

تصویر روز: در راستای توسعه و ارائه خدمات بیمه ای به فعالین اقتصادی ، سرمایه گذاران و شهروندان منطقه شعبه بیمه ملت در منطقه آزاد انزلی افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

به گزارش تصویر روز مهندس وحید طالب پور عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم افتتاحیه شعبه بیمه ملت در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : بهبود فضای کسب و کار و رونق تجاری منطقه آزاد انزلی در طی سنوات اخیر و علاقه مندی بیش از پیش سرمایه گذاران برای فعالیت در این منطقه موجب شده است که توسعه ارائه انواع خدمات بیمه ای در منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا از امروز شعبه بیمه ملت نیز در این منطقه آغاز فعالیت نموده است .

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان افزود : با افتتاح دفتر شعبه بیمه ملت هم اکنون ۹ شعبه و ۲۰ نمایندگی بیمه در منطقه آزاد انزلی مشغول فعالیت می باشند .

در این مراسم علاوه بر مسئولین بیمه ملت کشور ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، رئیس شورای اسلامی کلان شهر رشت و جمعی از مدیران استانی ،فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *