bank saderat

تقدیر از تعامل مناسب بانک صادارت از صنایع بزرگ

تصویر روز: مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان بر عملکرد مناسب این بانک در تعامل با صنایع بزرگ تاکید کرد.

به گزارش تصویر روز بهرام سبحانی؛ با اشاره به ثبت رکورد تولید شده گفت: فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد در کشور و منطقه خاورمیانه سال گذشته بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا به بازار داخلی عرضه کرد.

سبحانی در زمینه تعاملات بانکی در حوزه بین الملل گفت: قبل از برجام با مشکلاتی در این حوزه روبرو بودیم که امکان مستقیم صادرات محصولات را سلب می کرد، اما اکنون با رفع محدویت ها و مشکلات روال صادرات محصولات روان تر شده است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در توسعه صنعت فولاد افزود: بانک ها نقش اساسی در توسعه زیرساخت های صنعتی کشور داشته و دارند که در این میان بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک هایی است که در مقایسه با بانک های دیگر در این زمینه روان تر عمل کرده و جز رتبه های اول قرار گرفته است.

وی در رابطه با زیرساخت های سخت افزاری و فنی شرکت متبوعش یادآور شد: شرکت فولاد مبارکه از لحاظ تکنولوژی در جایگاه مطلوبی است و تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد.

شایان توجه است حمایت بانک صادرات ایران از بنگاه های بزرگ تولیدی که منجر به افزایش تولیدات داخلی و اشتغال زایی شده مورد اقبال مدیران ارشد اقتصادی واقع شده و مدیران بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی از رویکرد بانک صادرات در این عرصه به نیکی یاد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *