
تصویر روز: دکتر فرحی مدیرعامل پستبانکایران در نشست صمیمانه با کارکنان ادارهکل روابطعمومی که بهمناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز به آنان اظهارداشت: روابطعمومیها مشاوران امین مدیران سازمانها هستند و نقش بسیار مؤثری در ارتباطات و تعاملات درون و برونسازمانی دارند.
به گزارش تصویر روز وی در ادامه به تبیین نقش روابطعمومی بعنوان بازوی کمکی و امین مدیریت بانک پرداخت و گفت: تفکر روابطعمومی نزدیک به تفکر مدیریت است که در راستای آن باید زیرساختها و ظرفیتهای لازم را تقویت نموده و روز به روز نسبت به ارتقاء مجموعه اهتمام ورزیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده روابطعمومی در داخل سازمان عنوان کرد: کارکنان روابطعمومی باید جایگاه خود را بدلیل نقش بیبدیلشان در اثرگذاری و الگوپذیری مجموعه از آنان گرامی بدارند و با جهتدهی و همسوئی با مدیران ارشد اهداف بانک را به ثمر برسانند.
فرحی نوآوری و تدبیر را لازمه کار روابطعمومی دانست و عنوان کرد: با توجه به مأموریت پستبانکایران بعنوان بانک توسعهای و تخصصی حوزه ICT باید برندسازی و انجام تبلیغات اثرگذار درخصوص محصولات و خدمات این بانک توسط روابطعمومی بصورت جدی انجام پذیرد تا مطلوبیت از خدماترسانی این بانک در جایجای کشور انعکاس یابد.
دکتر صباغی و مهندس فلاحفر اعضای هیأت مدیره نیز به مناسبت همین روز از ادارهکل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به آنان و تقدیر از زحمات و تلاشهایشان به تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمانها به ویژه در عصر ارتباطات پرداختند.
همچنین سیدرحمان حسینپور رئیس ادارهکل روابطعمومی و حوزه مدیریت نیز در نشست فوق ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابطعمومی و ارتباطات بهویژه همکاران پرتلاش مجموعه روابطعمومی و مدیریتهای شعب استانها و مناطق درخصوص برنامههای عملیاتی این اداره کل در سالجاری مطالبی را بیان داشتند.
گفتنی است: در نشست مذکور هریک از مشاوران و کارکنان اداره کل روابطعمومی درخصوص عملکرد این ادارهکل در بخشهای مختلف مطالبی را ارائه نمودند.
مطالب مرتبط

خدمات بانک صادرات ایران در «گهواره تمدن»
05 مرداد 1404
فروش اینترنتی کوئیک از دوشنبه ۶ مرداد
05 مرداد 1404
قیمت طلا و سکه ۵ مرداد
05 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید